![]() |
Wat was je hoogtepunt, dit jaar?
En je dieptepunt
Oooo kantinetopic ;( |
Hoogtepunten: Uitjes met neefje en nichtje. :lief:
Dieptepunten: Overlijden van een van mijn baardagamen en bacteriële infectie van 8 weken. |
Die ene keer.
|
Vakantie Frankrijk en Spanje en C@S waren beast :cool:
|
Mijn hoogtepunt komt zo oh oh ohh OH OH OH OHH OOHH OOOOOHHHHH.....
|
Hoogtepunt: de marathon van Eindhoven
Dieptepunt: het overlijden van mijn oma |
Nou, wie verplaatst dit naar het goeie subforum?
|
Dieptepunt: anderhalf jaar ziektewet, arbeidsdeskundig onderzoek of ik mijn werk nog wel zou kunnen doen.
Hoogtepunt: het jaar afsluiten door op 1 januari uit de ziektewet te kunnen en me nu zoveel beter voelen dan een jaar terug en weer meer dingen kunnen doen. |
toen soren weer een account maakte!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kut ik bedoel: hoogtepunt moet nog komen, namelijk wanneer Soren z'n account weer verwijderd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoogtepunt: Wakker worden in een kamer met hoog plafond/ dak met zicht op de houten balken en een groot dakraam. En dan langzaam beseffen dat het mijn huisje en mijn prachtige slaapkamer is :bloos:
Dieptepunt: Contact met mijn vader/ Het feit dat mijn pa me met verhuizen bijna overal mee liet zitten. Woede en teleurstelling :( |
wat is een lel?
|
Citaat:
|
Vakantie in Portugal <3
|
Ik moet hier echt even over nadenken. Er waren nogal wat veranderingen dit jaar. Super was toegelaten worden in Wenen, de componistenprojecten en mn vriend ontmoeten. Kut was de keelontsteking vlak voor mijn examen en überhaupt de moeite die zingem ineens met zich meebrengt nu er geen school is en ik alles zelf moet doen in een stad waar ik geen musici ken.
|
fizzle-fluffy ontmoeten, geen twijfel mogelijk!
|
/jaloers
|
Canada en India bezoeken zonder twijfel :o
|
Oh en de eerste avond van de twee waarbij ik bij Tigerly ben blijven losjeren was ook vrij fenomenaal. En de laatste dag van de Docter.
|
Citaat:
Ik ook van jou liefje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, Oh Oh De Haag!!
|
Citaat:
|
Hoogtepunt: ADE
Dieptepunt: niet tijdig WTOS aangevraagd |
Belgrado (y)
|
Hoogte: Aangenomen voor vervolgopleiding! (y)
Diepte: mega existentiële crisis |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |