![]() |
Meisje op mij ?
Er is een meisje dat nu weer in mn klas zit, we kennen elkaar van de basischool maar we hebben sinds toen nooit meer contact gehad. We zijn nu best goed bevriend alleen soms gedraagt ze zich "anders", ze wilt nu best vaak fietsen en bij sommige vakken wilt ze vaak samenwerken. Onze mentoren hadden een jongen en een meisje de opdracht gegeven om de nieuwe plaatsen te maken, ik weet dat die jongen mij naast haar wilt zetten omdat we zo close zijn...
Ik zou het niet erg vinden als ze op me is maar ze heeft niet echt een goede reputatie bij mn vrienden... Wat denken jullie ?? |
Wat je vrienden van haar vinden is niet belangrijk.
|
Citaat:
|
Wat jij van haar vind is belangrijker dan wat je vrienden van haar vinden. Jij kent haar toch? Dan kan jij prima beoordelen of ze inderdaad leuk is (en je vrienden zich aanstellen) of dat ze inderdaad niet zo tof is. Laat haar niet zomaar vallen door oppervlakkige afkeuring van je vrienden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil jij eigenlijk niks met haar behalve vriendschap, dan zou ik voor nu geen aandacht besteden aan haar eventuele gevoelens. |
Citaat:
|
ik mag de vriendjes van mijn vriendin meestal ook niet maar ik accepteer het gewoon omdat ik een echte vriendin ben...als hun het niet accepteren is het meisje veel meer waard dan je vrienden
|
Citaat:
|
Met de nadruk op heeeeeeeeeeeeeeel goede reden(en). En dat je vrienden enig verstand in hun hoofd hebben kan ook helpen.
|
Citaat:
Een reden als "Ik vind hem niet knap" o.i.d. zou ik ook niet als goede reden bestempelen ;) |
In jouw oordeel heb ik het volste vertrouwen, Elin3, maar ik wilde het toch even opmerken tegenover de minder alwetende lezertjes, en gelukkig kop je mijn voorzet weer in met je fantastische uitleg (y) :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |