![]() |
Hebben jullie al eens vuurwerk afgestoken?
Ik niet, maar is het ook wel zo leuk?
|
JAAAAAA
|
Ja en ja
|
Nee want ik ben geen kankermongool.
|
Ik heb wel eens zo'n grondbloem/tol-ding aangestoken en in de put gegooid. OMG zo stoer!
|
Verder doe ik alleen aan kindervuurwerk als in sterretjes en knalerwten.
|
Citaat:
|
Toen ik vannacht naar huis fietste was er een groep jongens, stuk of 5, van een jaar of 23/24 die vuurwerk aan het gooien waren. Een ontplofte bij mijn fiets maar ik gaapte, de buurman fietste naast me en zei; Ach jah buurman, je bent maar één keer een onvolwassen puppy van 23.
Toen keken ze beteuterd en liepen ze zonder vuurwerkgooiens door. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mietjes, vuurwerk is cool :mad:
|
Citaat:
|
Het is niet mijn geld/vuurwerk maar ik steek het wel in de fik. Dus. Dankje.
|
Nog erger, je steekt geld van een ander toch ook niet in de fik :confused:
|
Citaat:
|
Wel eens gedaan, omdat iemand anders het had gekocht, maar ik vond het niet heel boeiend en vind het nu gewoon zonde om m'n geld eraan uit te geven.
Al vind ik 't wel wat hebben om met een sterretje en een glas alcohol het nieuwe jaar in te gaan. |
Alleen sterretjes (y)
|
Citaat:
|
Als kind wat rotjes van vrienden afgestoken.
Ben voor een algeheel consumentenverbod. (Y) |
Ik ben voor een algemeen consumentenverbod op homoseksualiteit want verbieden werkt uiteraard het beste.
|
Als puber wel. Toen de winters nog koud waren en je handen bevroren tijdens het afsteken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja wat, toen was het godvedomme -21,7 hier :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan het ook doen als mijn huisgenoot. Wakker worden, auto starten, douchen, koffie, ontbijt en dan wegrijden.
|
Mja, maar dat is dan weer niet zo goed voor de auto. Omdat de olie dan niet goed door de motor gaat in t begin. Met nieuwere auto's zal dat wsl niet zo erg zijn.
|
ik vond het eerst altijd fabeltastisch om te doen
|
Vroeger, toen ik nog een onvolwassen jochie was, heb ik wel vuurwerkjes afgestoken.
|
Nee, heb er nooit wat mee gehad
|
ja vroeger wel wat rotjes enzo. Nu heb ik er helemaal niks mee.
|
Ja ik was zo'n snotjong dat dan met een wijnkistje gevuld met rotjes de buurt afstruinde.
|
Alleen sterretjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, maar dat was meer dan 20 jaar geleden en vond er niets aan.
|
Ja natuurlijk! Van die ontzettend harde knallers halen in belgie en die dan bij van die zure bejaarde zoals in dit topic in de tuin smijten, heerlijk.
|
Ik vind het meh. Ik kijk liever naar het resultaat van mensen die hun geld in de fik zetten.
|
Nee, nooit. Knallers heb ik nooit gesnapt en de buren van mijn ouders verkochten vuurwerk. Het leek alsof alles wat ze niet verkochten, op oudejaarsavond de lucht in ging. Daarnaast had je supergoed uitzicht over de omgeving vanuit het slaapkamerraam van mijn zus, dus zagen we.vuurwerk van vier verschillende dorpen. Nu woon ik in Enschede en aangezien wij ongeveer de enige zijn die niet afsteken, is er genoeg te zien.
|
Citaat:
De beste ever was toch wel de lawinepijl op z'n kop in de zandbak. 2 straten verderop liepen ze nog te klagen over trillende kopjes in de kast. :D |
Mijn buurman is er ook zo paniekerig voor. Gisteren ff samen boodschappen gedaan, staan er jongens carbid te schieten in de tunnel naast het huis en klein vuurwerkspul af te steken, niets echt boeiends verder. Carbid knalt, wij komen erlangs en een jochie dat niet goed oplet rent voor ons uit en zet een of andere pot neer en steekt deze aan. Boemknaldingen. Jochie kreeg van de rest van de groep gigantisch op zijn flikker dat hij niet uitkeek dat er fietsers aankwamen.
Buurman wilde in eerste instantie niet door tunneltje terug :') Zeurpieten. |
Als kind een paar jaar vrij veel, daarna gaat de lol er wel van af :o ik vraag me altijd wel af wat er mis gaat met mannen van 40 die illegaal vuurwerk in containers gooien enzo :')
|
|
Ja, is echt leuk! Steek af met me neef elk jaar!
|
mijn of m'n
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |