![]() |
Ik heb nu de livestream van het ZDF aanstaan...
...voor het skischansspringen in Garmisch-Partenkirchen. Als je het qua beeldkwaliteit met de streams van de NPO vergelijkt valt meteen op hoe armoedig het is bij die laatste. Geldt trouwens ook voor Uitzending Gemist; dat lijkt echt nergens op.
|
Nou, veel plezier ermee.
|
Ik denk dat ze van de NPO een keer bij de NDR langs moeten gaan, die kunnen ze dan precies laten zien hoe zoiets wel moet. (Die hebben de beste livestream/terugkijk/videodienst bij een publieke omroep die ik ken.)
|
Hoe heet die plaats ookalweer waar het schansspringen altijd is 1 januari?
|
Zie eerste post.
|
Ah!
|
Duitsers waren altijd al beter met filmbeelden.
https://upload.wikimedia.org/wikiped..._retouched.jpg |
Het was tot op heden voor mij een raadsel welke mensen in godsvredesnaam naar skischansspringen keken op nieuwjaarsdag.
|
|
Citaat:
|
Volgens mij is het meer dat iedereen een enorme teringbende in huis heeft en dat niemand de afstandsbediening kan vinden dus dat ze dan maar naar die malloten kijken die van een berg komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaja mensen daar gaan we weer!!!
Hitler has only got one ball, Goering has two but very small. Himmler has something simlar. AND POOR OLD GOEBLES HAS NO BALLS AT ALL!!! :D |
Wie kijkt er nou naar zoiets sufs als er darten op is! ;)
|
Ik geloof niet dat ik ooit een dartwedstrijd heb gekeken. :p
|
Snob! Als er maar een blanke nederlander wint is er blijkbaar een markt voor :( koop de rechten voor het wk kikkeren en je loopt binnen!
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog nooit van dit ritueel gehoord.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |