![]() |
Problemen met oudere broer
Hallo allemaal,*
Zoals jullie aan de titel kunnen zien heb ik heftige problemen met mijn oudere broer. Ik zit al bij een psycholoog voor onder andere dit. Maar dat lijkt niet te helpen. Hij doet me fysiek pijn als mijn ouders er niet zijn, hij scheld me uit of gebaard dat ik klein ben. Zelf heb ik achondroplasie, een groeistoornis waardoor ik kleiner ben dan "normale" mensen. Hij zegt ook vaak woorden die met mijn groeistoornis hebben te maken. Maar mijn vraag was eigenlijk, hoe kan ik mijn ouders al deze dingen laten geloven als ik geen goed bewijs heb? Want ik sta op het randje om al het contact te verbreken tussen mij en me broer, maar diep van binnen wil ik dat eigenlijk niet. Laat alsjeblieft tips achter.. Groetjes. |
Mag ik vragen hoe je "al het contact" met je broer denkt te verbreken? :o Of woont je broer niet bij jou in huis?
Je zit onder andere hiervoor bij de psycholoog zeg je: geloven je ouders dan niet dat je hiervoor bij de psycholoog zit? Hoe oud ben jij en hoe oud is je broer? |
Citaat:
|
Wat heeft je psycholoog tot nu toe allemaal aangeraden? Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Wat zegt je psycholoog als jij zegt dat er geen verbetering in de situatie zit?
|
Citaat:
|
probeer eens stiekem een gesprek op te nemen... en dan niets tegen hem zeggen tot je ouders thuis zijn en het hebben gehoort.... filmen kan ook maar dat valt meer op
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59. |