![]() |
Waar ben jij een 'snob' in?
Als in: een zelf-benoemde expert, of iemand met een expert-mening/ervaring?
Nou??? *O* |
fappen
|
Puberale verliefdheden :o :bloos:
|
Alles.
|
Films, eten, boeken.
|
In De Veroorzaker.
|
Geen slechte plek om een snob in te zijn.
Also: snob-inception. |
ik ben geen snob, ik ben altijd heel bescheiden gebleven
|
Dat is heel moeilijk heb ik gehoord.
|
Citaat:
|
het is moeilijk om bescheiden te blijven?
|
Citaat:
|
;)
|
hmm ik ben goed in bescheiden te blijven, misschien ben ik wat dat betreft een snob :herp:
|
Citaat:
|
?????
|
Ik kan eigenlijk niks bedenken. :bloos:
|
World of tanks maar miss nu niet meer want tijdje niet meer gespeeld
Liften (at the gym) |
Fixen
|
Citaat:
|
Dierenverzorging/welzijn en biologieweetjes.
|
Theater, film, eten, speciaalbier.
|
Weet ik veel
|
Hardlopen/sporten en switchen naar een gezondere leefstijl denk ik. Maar er zijn dan ook wel heel veel mensen die aan echt de meest idiote dieten of '30-day-challenges' meedoen dus het is niet heel moeilijk om met een klein beetje inlezen en ervaring beter geinformeerd te zijn dan gemiddeld *snob*
|
Over gezond eten en speciaalbier weet ik ook wel flink wat.
|
engels voetbal
|
zuigen
|
wtf :D
|
Bier
|
Film, muziek, sport en koken/eten weet ik ook wel aardig wat van, maar absoluut niet genoeg om me snobistisch te gedragen :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind "snobistisch gedragen" wel iets anders dan ergens een zelfbenoemd expert in zijn. En het verschilt ook nog eens behoorlijk per gezelschap. Tegenover iemand die alleen Duvel kent ben ik meer snob dan tegenover mijn bierbuddies die stad en land afreizen om nieuwe bieren te ontdekken. En tegenover iemand die de Lama's goede acteurs noemt ben ik natuurlijk ook meer snob dan tegenover m'n docenten ;)
|
Vergeleken met de gemiddelde lezer ben ik denk ik ook wel een Narnia-snob :o
|
Dingen die lastig te verkloten zijn verkloten.
|
Comedy vooral en muziek ook wel, al weet ik dat ik op het gebied van muziek echt heel erg out of touch ben tegenwoordig.
Als ik zeg dat ik een comedy-nerd ben en mensen reageren zo van 'jaaa, ik hou ook van humor!', dan ga ik er bij voorbaat al vanuit dat hun smaak bagger is. Enbdan beginnen ze over the big bang theory en weet ik dat ik gelijk heb. :o |
Gepassioneerde seks.
|
Citaat:
|
Zeilen
|
Thee
|
Klassieke muziek, de stem en luchtwegen, het middenrif en de bekkenbodemspieren, alles wat verder fysiologisch met je stem te maken heeft. Verder vind ik mezelf niet in veel dingen een expert maar ik geef wel graag advies en ben in het algemeen vrij arrogant.
|
Oh over voeding weet ik ook aardig wat omdat ik me daar een paar jaar in verdiept heb. :y
|
Citaat:
|
Nergens in
|
Citaat:
|
Trouwens! Ik weet van best heel veel dingen veel meer dan een gemiddeld mens! Daarom ben ik ook zo'n goeie pubquizzer/Trivianter.
Ik ben te bescheiden! :ghe: |
Citaat:
"Nee het is geen kankermongool, dat is slechts een perceptie van veel mensen!" Oh. Nee. Dan wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |