![]() |
Wie is de mol is weer begonnen
*O*:cool:
|
Jaaaaa *o*
|
Yess
|
Wie verdenken jullie?? :o
|
Doen we weer een poule op de app? :o
|
Citaat:
|
Moet m nog kijken. Morgen maar doen :o
|
Cecile en Tim verdenk ik een beetje, maar het is ook een beetje te makkelijk om hun te verdenken. Geen bordje van Cecile, rode nagels enz en Tim met dat geld enzo. Ik denk juist dat de mol zijn/haar mond dichthoudt en de rest zijn gang laat gaan.
|
Citaat:
|
Ik vind Marjolein verdacht, ze trok nauwelijks mee en dat heen en weer rennen was tijdverspilling.
|
Jeeej ik vond het wel een toffe eerste aflevering. Te belachelijk voor woorden dat je Rop met een p schrijft, en ik vind hem ook raar, die mag er snel uit. Ik verdenk Marjolein, Klaas en Airen nu. Ik zou het wel heel tof vinden als die politievrouw er tot het einde in blijft, of de mol is. Met haar 'etherdiscipline' :cool:
|
Jaaa dat zou cool zijn :cool:
|
Ik vind die blonde met die lange staart ook wel verdacht, door hoe ze antwoordde op de vraag van Marjolein in de metro
|
Ik vind die Ellie juist raar.
"I don't need you" (ok daar moest ik wel een beetje om grinniken) en hoe ze dat penningmeesterschap veel te serieus nam. Ik vind Tim de leukste. En Annemieke vind ik ook cool. |
Hoooooooi, ik heb weer een Onzin-poule aangemaakt. Wil je meedoen, stuur dan even een pm met je gebruikersnaam!
|
Klaas de 'verwarde man met gemiddeld postuur' was ook wel een goede.. :cool:
En hebben jullie dat Moltalk fragment gezien waar Suzan zich zogenaamd versprak? |
Citaat:
|
Die Ellie is net mijn mentrix. Lekker ongezellige mensen zijn dat.
|
Citaat:
|
Ik vind het een leuke groep mensen, alleen jammer van de zaterdagavond :(
|
Ik vind het zo gek m'n oud-huisgenoot te zien, Remy, zou wel cool zijn als hij de mol is :cool:
|
Citaat:
Citaat:
Had ik twee jaar terug met Freek ook. Geen oud-huisgenoot, maar een oud-klasgenoot. |
die Rop Verheijen lijkt op bepaalde momenten enorm op Margriet van der Linden :ghe:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ben helemaal vergeten moltalk te kijken. |
Mn favoriet is Tim. Cecile is verdacht omdat alles zogenaamd lastig is. Marjolein is niet verdacht, met haar erin gemonteerde grinnikje. Airen is het minst verdacht, dus moet ook op gelet worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Onzin-poule heeft al 4 leden *O* Wil je meedoen, stuur dan even een pm met je gebruikersnaam!
|
*o*
|
Citaat:
|
Vaak?
|
Citaat:
|
wat ben ik toch een sukkeltje, speciaal voor vanavond allemaal lekkere dingen gehaald :d
|
Citaat:
-o- |
Het is zaterdag
|
Nee hoor, donderdag!
|
Ik vind het maar niks dat het op zaterdagavond uitgezonden wordt :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar weet niet of dat puur autisme is. |
Gewenning lijkt me ;)
Maar sowieso heb ik op praktisch alle zaterdagen wel dingen te doen en ga ik echt niet thuis blijven voor WidM. Donderdag was wat dat betreft een ideale avond :o Maar ze gaan het ook wel merken in de kijkcijfers gok ik zo. |
Ik vind het juist wel fijn, doordeweekse avonden zijn voor mij sowieso te druk dus dan keek ik het ook al altijd terug. En als ik nu geen afspraken heb op zaterdag is er tenminste iets leuks op de tv, normaal gesproken niet :o
|
Citaat:
Ja, ik was ook niet thuis. |
Citaat:
|
De app heeft een update gehad, dus controleer even of jouw mol(len) nog steeds zijn geselecteerd!
|
Ik kijk straks weet ik veel.
|
Ik vond het een beetje een saaie aflevering :o
|
ja
|
Jeeeeezus Ellie :D(n)
|
Chris Zegers bij Moltalk :Bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |