![]() |
Boekenlijst 2015!!
Welke boeken hebben jullie allemaal in 2015 gelezen? Die van mij volgt.
|
1. De zonderlinge avonturen van het geniale bommenmeisje – Jonas Jonasson
2. Stoner – John Williams 3. En uit de bergen kwam de echo – Khaled Hosseini 4. Het verrotte leven van Floortje Bloem – Yvonne Keuls 5. De moeder van David S. – Yvonne Keuls 6. Kleine muizen en regen wormen – Yvonne Keuls 7. Wraak – Lotte & Soren Hammer 8. Wees niet bang – Anne Holt 9. Wat nooit gebeurt – Anne Holt 10. Darkly dreamy Dexter – Jeff Lindsay 11. Dearly Devoted Dexter – Jeff Lindsay 12. Sterf twee keer – Tess Gerritsen 13. Dexter in the dark – Jeff Lindsay 14. Dexter by design – Jeff Lindsay 15. Double Dexter – Jeff Lindsay 16. Dexter is delicious – Jeff Lindsay 17. Benjamins bruid – Yvonne Keuls 18. The storm – Clive Cussler 19. Auschwitz, a doctor’s eyewitness account – Dr Miklos Nyiszli 20. Karin Slaughter – Mooie meisjes 21. Monday morning leadership – David Cottrell 22. The woman who went to bed for a year – Sue Townsend 23. Wat denkt u, dokter? – Rutger Verhoeff 24. Blue Monday – Nicci French 25. Tuesday´s gone – Nicci French 26. Waiting for wednesdag – Nicci French 27. Thursday´s child – Nicci French 28. Lieve mama – Esther Verhoef 29. Friday on my mind – Nicci French 30. The girl on the train – Paula Hawkins 31. Doorgang – David Mitchell 32. Speel met vuur – Tess Gerritsen Veel variatie als ik het zo zie:o Behalve die reeks van Dexter dan :D |
Hoezo weet je dat nog:o
|
Veel te weinig :(
Heb het nergens bijgehouden, maar uit mijn hoofd; Game of Thrones 3 A Storm of Swords - George R. R. Martin De honderdjarige man die uit het raam klom en verdween - Jonas Jonasson Wie heeft er wel een boek bij zich? - Johan Goossens I Claudius & Claudius the God - Robert Graves Wel 3 hele dikke pillen :o Maar het moeten er wel meer zijn geweest, maar dat weet ik even niet meer. Maar wel treurig weinig.. |
Ik heb deze vakantie 3 boeken uitgelezen :ooooo
|
Ik heb het ook niet bijgehouden, maar ik denk dat het er een stuk of 10 zijn geweest. Veel te weinig, iig :(
|
Citaat:
|
Omg nieteens zelf opgemerkt! Direct aanpassen!
En ik houd dat elk jaar autistisch bij. Wolterb naamzoek |
Citaat:
|
Wie kwam er laatst mee dat ik dat moest nemen. Hmm.
|
Citaat:
|
Ik ga het voor dit jaar ook bijhouden :y
|
Mijn wiskunde boek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal nog eens een poging doen het terug te bedenken.
Eind c van de maand weer nieuwe boeken scoren op boekenfestijn (y) |
Omg ja :lief: Ik vind daar altijd wel een paar pareltjes. Vorig jaar een wietzakje met een pocketserie van drie erin over wiet. Stoner dictionary, stoner thoughts en nog één. Supergaaf :cool: Ik heb me kapot gelachen.
|
Ik heb een database met boeken die ik gelezen heb vanaf 2008 :o
Overigens: weinig boekenlijsten nog maar boykes :bob: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |