![]() |
Ben jij autistisch?
Zo ja, is dat gediagnosticeerd? Waar bevindt je je ergens in het autismespectrum? Etc.
|
Ik mis de opties: Ik ga niet op de stoel van de dokter zitten, weet niet en ik vink graag dingen aan.
|
Ik dacht als ik de antwoordmogelijkheden beperk, pik je de mensen met autistische trekken er direct uit :d
|
Meerere autisten hebben tegen me gezegd dat ze autistische trekjes in me zien, dus ik zal wel ergens op het spectrum zitten. Maar aan de andere kant: heeft niet iedereen wel wat autistische trekjes?
|
pls, elke forumer is wel enigszins autistisch.
|
Citaat:
|
Nee maar ik heb zeker autistische trekjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik maak dan wel weer oogcontact met mensen en ben vrij 'tuned-in' met emoosies. |
Citaat:
Ik heb wel best veel dwangneuroses en kan in sommige gevallen best slecht tegen verandering (of ik hou graag gewoontes en tradities aan), maar aan de andere kant hou ik ook wel van spontaniteit en ben ik vrij flexibel. Ik vind het gewoon makkelijk om af en toe te kunnen roepen "daar ben ik nogal autistisch in". |
Few, ik ben er wel (verplicht) op getest, maar volgens mij kwam er uit dat ik wel veel autistische eigenschappen had maar dat ze meer onderzoek moesten doen om te weten hoe of wat en dat wilde ik niet. Zou niet weten wat ik met die info moet. Hoe werkt dat eigenlijk? Hoe diagnosticeer je dat?
|
Nee. Ik ben intelligent en hou van patronen en alleen zijn. Maar ik kan me ook uitstekend in anderen inleven en word gillend gek van repetitief werk.
|
Het juiste antwoord staat er niet bij, ik zoek het antwoord 'Ja', zonder toevoegingen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |