![]() |
Gebruik jij je woonruimte weleens als prullenbak?
poll! (aangezien ik al die polls op onzin wel gezellig vind en al die bolletjes wel zijn charme hebben. Het woord 'bol' is trouwens mannelijk)
|
hun
|
Mijn woonruimte ís gedeeltelijk een prullenbak, want ik heb een studentenkamer en ben zo'n nerd die mijn afval wil scheiden terwijl ik daar eigenlijk nauwelijks ruimte voor heb :herp: Dus in een hoek van mijn kamer staan tassen/plastic zakken met papier, plastic, blikken, glas, etc. die wachten tot ze naar de recycle worden gebracht.
|
Citaat:
|
oei, 'een huisdier dat'
|
Anders, want...
|
Mijn huis heeft een balkon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wolterbbbbbbb, ben jij technisch tekenaar?
|
Citaat:
|
Ja, ik tyf gebruikte zakdoeken neer. Omdat ik niet tien keer per uur ga opstaan om naar de prullenbak te lopen. Ik gooi het een keer in de zoveel uren weg. Naast m'n bed dito. De volgende morgen of avond gaan de zakdoeken dan de prullen,and in. Als,ik verkouden ben, ziet m'n huis eruit zoals in die reclame, vol met zakboekjes.
|
Oh en ik smijt weleens een zakdoekje richting de tv als iets of iemand dat uitlokt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, ik heb een open keuken, dus alle zooi staat eigenlijk ook in m'n woonkamer. En met zooi bedoel ik flessen, potjes, plastic tasjes en oud papier.
Verder niet eigk. |
Citaat:
Als ik aan het opruimen ben en papierwerk uitzoek dan gebruik ik de vloer en bank ook als prullenbak. Stapeltjes overal :D Maar uiteindelijk ruim ik het wel weer netjes op. Oud papier (onzinnige post) gooi ik ook wel eens op de vloer. De eerstvolgende keer dat ik dan opsta gooi ik het weg. De afwas staat maximaal twee-drie dagen. Als ik thuis warm eet minder lang. |
Citaat:
|
Mijn vriend gooit ook altijd zakdoeken naast het bed. Vreselijke gewoonte (uberhaupt zakdoeken gebruiken), ik ga er echt te vaak op staan :'(
Mijn afwas zet ik wel óveral neer en dat verzamel ik dan 1x per dag. |
Citaat:
|
Tissues denk ik.
|
Er staan wel wat kartonnen dozen hier en daar die eigenlijk weg moeten, telt dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, mijn huis is al zo klein en anders wordt het helemaal chaos :o
|
Citaat:
|
Ik vind alle zakdoeken raar. Maar ik heb het voordeel dat ik alleen een loopneus heb als ik een hand vol chilipepers fijnkauw. Wat relatief weinig gebeurt. Zingen is goed voor je slijmvlies. Maar als ik dan een loopneus heb was ik die onder de kraan.
|
Dat wassen is raar.
|
Vooral als je buiten bent ofzo.
|
Maar het is nog nooit nodig geweest als ik buiten ben.
|
Citaat:
|
MAAR ALS JE IN BED LIGT IS ER TOCH EEN WASTAFEL DICHTBIJ
En dan vind ik het dus supergoor papieren zakdoekjes in de kamer te verspreiden of een handdoek die op de grond ligt te gebruiken. |
Volgens jou was het gebruik van zakdoeken ueberhaupt raar. Dus dat geldt dan voor overal en elke situatie. ;)
|
Citaat:
|
Ha :cool:
|
Citaat:
|
:p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |