![]() |
De slimste mens.
Die Zihni is verschrikkelijk irritant, en dom sowieso. Wil zo graag wit zijn. Met zijn kakkerskleding. Walgelijk.
En die Eric Smit, als ik het goed zeg, ook walgelijk. Naar mannetje. En dat wat lijkt op een afschuwelijkk pruik. |
;)
|
Eric Smit vind ik ook niet direct een toffe peer, maar ik heb eens naar die site van hem gekeken en die ziet er goed uit (y). Follow the money heet 'ie vgm.
Verder vind ik de vragen soms wel erg makkelijk en zit er echt een idioot niveauverschil bij die woordpuzzel meestal:d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geld ook voor de videofragmenten natuurlijk. Maar blijft een vermakelijk programma (y)
Daarnaast zitten er vaak belachelijk kromme antwoorden tussen waarvoor je een hele gekke gedachtengang moet hebben om daar op te kunnen komen. |
Mia, videofragmenten is maar net waar je kennis ligt, tenzij inderdaad ze een bijbehorend antwoord zoeken dat totaal niks met het fragment te maken heeft. Dan laten ze een fragment zien van hoe de koning door een jackrussel wordt gebeten, maar zoeken ze als antwoord dat Friso is overleden. :confused:
|
Citaat:
Laat niet weg dat er soms idiote bruggetjes gemaakt moeten worden; en 'De mens met de meeste feitenkennis' natuurlijk een lelijke titel is voor een programma :o |
Is dat nog steeds met die meneer van de pvda ?
|
Ze zouden eigenlijk elke keer ander soort vragen/opdrachten moeten hebben en dan niet moeten vertellen hoe het werkt of wat de bedoeling is, dan krijg je pas echt de slimste mens die komt bovendrijven :P
|
Citaat:
|
Desalniettemin vind ik het nog steeds een leuk programma. En maak ik me boos als er een oneerlijk niveauverschil in de vragen zit :p (Sanne Wallis de Vries die Eva Koreman eruit speelde doordat ze wist wie de hoofdpersonen in het sprookje van Sneeuwwitje waren)
|
Citaat:
|
Jammer dat er niet wat meer politici aan meedoen trouwens.
Vond het toen wel leuk met die CU kerel. |
Citaat:
|
Citaat:
En ja, dat vond ik ook :o Eva vond ik leuk en Sanne irritant. |
Oh, ik dacht dat je het finalespel bedoelde.
Sanne vond ik ook leuk. Vooral hoe ze op Eric de kwal reageerde. |
Citaat:
|
Ongemakkelijk interactie tussen Sanne en Philippe :d
|
Citaat:
Maar ik vind haar als cabaretière ook verre van grappig, dat werkt misschien mee bij mijn allergische reactie op haar. |
:d
|
De Vlaamse versie is beter :o
|
Hoop niet dat Tex wint, zou de volgende in het rijtje Owen Schumacher, die andere en Arjen Lubach zijn.
Doe Ernst Daniel Smid of Govert de sterrenkundige maar (y) |
die andere = Diederik Smit (van de speld)
|
Tex is leuk. :y
Diederik Smit vind ik de minst sympathieke deelnemer ooit. Mag hem totaal niet. Arrogante klootzak. :) |
Citaat:
Van mij mag Tex best winnen, maar Ernst Daniël vind ik ook wel leuk. Inderdaad eens niet een komiek die satire n.a.v. actualiteit maakt. En df, je was Pieter Derks nog vergeten ;) |
Ja, Ernst Daniël mag ook wel winnen. Jammer dat die radiodame nu net buiten de finale valt. :p
En nog even over Diederik, hoe kan je op zijn leeftijd nog zonder bril lopen als je die overduidelijk nodig hebt? :D |
Moeilijk he afscheidingsgroepen, Maaike.:herp:
|
Ik vind alle drie de kandidaten vanavond wel goed, denk dat 't een spannende aflevering wordt :p
|
Kan het een beetje tippen aan de onze?
|
Weet niet, sinds het op Vier is bij jullie kijk ik het nooit meer.
|
godverdomme bij vraag 1 Sanne al met philipe in de slag
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik ben sowieso voor André :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Had graag meer over z'n ge-erecteerde piemel gehoord.
|
Die Govert Goudglans is echt een irritante kerel.
|
Ik vind 'm wat autistisch hebben maar volgens mij ben ik de enige.
|
Ligt het aan mij of wisten ze niet echt veel?
|
Ik wist zelfs De Kus :lisa:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Blij dat Sanne en Eric elkaar straks weerzien. (y) |
En ik vond het een moeilijke aflevering!
|
Jetzt.
|
Wie teh fuck is Eric?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en van followthemoney.com en 925 |
Zegt me ook niets, ik denk bij "ex van Nina Brink" aan Pieter Storms :D