![]() |
Wat zijn jouw goede voornemens?
Poll volgt maar uitgebreid vertellen mag altijd!
|
Helemaal nakkes!
|
Heb ik niet echt maar ik wil wel mijn dagen productiever/efficienter in gaan delen het komende halfjaar, zodat die dissertatie een keer af komt ;)
Sporten doe ik al genoeg, misschien wat meer de balans vinden, naar mijn lichaam luisteren en op tijd rust nemen. En hopelijk leidt dat tot veel mooie resultaten. Gezond eten doe ik eigenlijk ook al, richting de zomer mogen er weer 2 of 3 kilootjes af maar dat doe ik heel rustig aan. En ik denk dat ik niet meer ga drinken, misschien af en toe één wijntje bij een lekker diner of een borrel of speciaalbiertje af en toe. Maar gewoon niet meer meer dan 2 of 3 drankjes op één avond. Ik drink al heel weinig, maar de 3-4 keer dat ik wel veel heb gedronken afgelopen jaar heb ik de volgende dag echt superveel last gehad van mijn darmen, die kunnen daar gewoon blijkbaar niet tegen :o |
Mijn leven in Wenen is alledaags aan het worden en allergisch als ik ben voor sleur wil ik daar een beetje uit. Zodra mijn collegegeld is betaald ga ik op zoek naar een ander baantje en ik ga meer met vrienden chillen en meer zingen en meer weer naar opera en theater en andere leuke dingen doen *O*
|
Meer tijd aan familie besteden en meer voor anderen doen vind ik ook wel een goeie (Y)
|
Mee tijd aan familie besteden? Nee dank je :bloos:
|
Wat meer matigen met ongezond eten voordat ik een fatty word. En meer yoga-en.
|
geen alcohol
geen cafeïne afvallen meer sporten meer lezen minder televisie |
Meer eten trouwens, want ik beweeg in Oostenrijk honderd keer zoveel als in Nederland. In nederland was mijn gemiddeld aantal stappen op een dag 100, hier is het 10.000 (en in november en december was het gemiddeld 20.000). Ik sport een paar dagen in de week hele dagen. In Nederland rijd ik veel auto en bus en trein en zit ik halve dagen achter de piano. Hier fiets ik door de kou de hele stad door. Ik val echt te hard af hier soms (n)
Dus meer eten meer chillen meer zingen (Y) sws |
Meer friet eten
|
Citaat:
|
En stoppen met nagelbijten. En mijn rijbewijs halen. Maar daar begin in ergens dit jaar mee, want als het MOET, word ik dwars en ga ik tegenwerken :o
|
Goed voor mezelf zorgen: niet teveel doen, op tijd rust nemen, sporten, gezond eten, leuke dingen doen.
|
Nog een voornemen dat ik al een tijdje heb: meer (donkere) lipstick dragen. :bloos:
|
Oh my :bloos:
|
Ik heb trouwens wel één goed voornemen maar dat is niet specifiek voor 2016. Over een paar maanden meer info.
|
Gezonder leven, proberen aan mezelf te werken, meer naar buiten gaan, meer lezen, minder angstig zijn.
En lippenstift ja. Ik heb er een aantal, maar ik ben zo slecht in makeup dingen. :o |
Citaat:
|
Meer sporten, meer slapen, meer discipline. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meer batsen. En forumbaas van seksualiteit worden.
|
Citaat:
|
Of op snapchat :bloos:
|
Ik doe nog steeds niet aan Snapchat :o
|
Hoezo niet :eek:
|
Ik heb WhatsApp, Telegram, Facebook, dit forum. Opties genoeg denk ik :o
|
Citaat:
Citaat:
|
En desnoods wil ik Skype ook nog wel aanzetten! En een e-mail sturen mag ook nog steeds.
|
Waarom heb je telegram?
|
Moet je daar morse typen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En Telegram heeft nu bots!
|
Kun je een poll doen in een gespreksgroep bijv.
|
Je kent mijn voorkeur voor polls :ertur:
|
Oehhh net als msn destijds
|
Kon je polls maken via MSN?
|
Nee er waren bots! RIP chatman
|
Citaat:
|
Ik doe niet aan voornemens.