![]() |
Pis(te) jij in de wasbak op je studentenkamer?
Poll.
|
duh. wc's zijn ver lopen.
|
Ik heb weleens in hele beschonken toestand tegen mn kast aangepist in mn slaapkamer :')_____!!!
|
Nee, dat heb ik alleen bij deadlock thuis gedaan.
|
Noem je Syori nou een wasbak?
|
Citaat:
|
Nog steeds.
|
Wel eens dronken. Waar heb je 'm anders voor he.
|
gadverdamme, nee
|
Citaat:
Ben gelukkig niet de enige |
Als ik het had gekund, had ik het gedaan!
|
Ik mis de optie 'ik heb geen wasbak op mijn kamer'.
|
Citaat:
|
Omdat ik graag correcte en volledige antwoorden wil geven oké :bob:
|
Waarom zou ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je weet juist heel goed wat gaande is en daarom ga je niet die extra meters lopen bra.
|
Citaat:
Ik dacht dat ik sliep, en toen ik "wakker" werd stond ik ineens tegen mn kast aan te pissen en was het al te laat. |
Citaat:
|
Citaat:
En nu is het dus andersom. hvjwjnmk |
Confession time: Ik heb wel eens in een fles gepist op een festival, omdat ik geen zin had om de kou in te gaan en een stuk te lopen naar de wc. En ok, ook wel eens thuis omdat ik zo sociaal awkward ben dat ik liever in een fles pis dan langs m'n eigen huisgenoot te moeten lopen.
Ik heb ook wel eens bij iemand naast de wc gepist, maar dat was omdat ik moest kotsen. :o Ik ben nog steeds heel blij dat ik toen wel m'n broek had uitgedaan, anders had ik met kater en pisbroek in de trein moeten zitten. :o:o:o |
Ik ken echt zoveel chicks die op LL in hun tent in een half pak barleduc hebben gepist omdat er enorme rijen waren. Echt geen care.
|
Lang leve de plastuit!
Ik heb btw ook wel eens op een buiten feest in een beker gepist, omdat ik te dronken was om te hurken, en toen kwam er net iemand aangelopen die op zoek was naar hout voor op het kampvuur. Ik schrok me de tering en liet de beker op mezelf vallen. :herp: |
Ik heb eens in de trein gepist na een meeting. In het tussenstuk want die sprinter had geen wc.
|
Nee
|
Het juiste antwoord staat er niet bij.
|
Citaat:
|
Laatste IC van Zwolle naar Utrecht, beide toiletten in de ICM met 4 rijtuigen waar ik in zat waren afgesloten, in Amersfoort naar voorste gedeelte, daar ook toilet afgesloten en toen druppelde ik serieus en heb ik bij de machinistencabine tegen de buitendeur aan staan piesen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
In Maastricht heb ik eens midden oo straat geplast terwijl ik heel hard "rooosaaaa" riep. Lang verhaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee dat is te hoog :o
|
Jup
|
Nee, ben sowieso geen held in wildplassen. Dan hou ik het liever op tot ik ergens kan zitten...
|
Ik snap echt niet hoe sommige vrouwen supermakkelijk ergens kunnen hurken. Ik zeik dan alles onder. :o
En dronken is het al helemaal niet te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb nooit op een studentenkamer gewoond. Ik heb wel een keer uit een trein mogen plassen van de machinist (y).
|
Citaat:
|
Ik ben erg goed in wild plassen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daarom ga ik vaak uit in een rokje. Gewoon staan met je benen uit elkaar. (Y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |