![]() |
Wilders 41 zetels jongens
Nog wat aanrandingen erbij, en we komen wel op die 76 zetels.
|
Moet ik straks ook t land uit...
|
Rutte wrijft al in zijn handjes voor al die "strategische" stemmen die hij gaat krijgen zodat de paupers voor de vrijheid niet de grootste worden.
|
GL hoogh!
|
:'(:'(:'(
|
Daar moet een piemel in!
|
Peilingen schmeilingen
|
De tering.
|
Wilders is een hypocriete, polariserende lul, maar is hij nou echt veel vervelender dan bv Zijlstra?
|
Jeetje.
|
Citaat:
|
Ja precies, ik hoor bijna nooit iemand over de """liberale""" VVD, maar je struikelt over mensen die de hele dag door over Wilders huilen.
|
Nou ja, ik zal noooooit VVD stemmen, maar ik vind Zijlstra ook nog wel echt een tiental graadjes naarder en vooral debieler dan de rest van z'n partij.
|
Citaat:
|
Prima, ik hoop dat hij volgend jaar de grootste wordt en dat hij vervolgens keihard op zijn bek gaat :cool:
|
Liefst nog even een absolute meerderheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Huh wanneer waren de verkiezingen dan?
|
Gelukkig nog niet, kan hij nog groeien!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meer omdat die polls nooit iets zeggen over de uitslag en ik het daarom een beetje aandoenlijk vind dat men zich daar zo druk om kan maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En nu is de pvv in de peiling van maurice zijn hond nog groterder dan in de andere peilingen omg om omg EN Nu DAN?
|
Het leukste vind ik de gesprekken over hoe het toch kan dat de peilingen zo ongelofelijk ver van de resultaten afliggen na de verkiezingen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Kan ook niet anders als je maar 1000 mensen ofzo ondervraagt voor je peiling :herp:
|
Of op de site van Maurice de Hond gewoon met 10 verschillende mailadressen mee kunt doen aan zijn peiling. Of als hij sturende vragen stelt in zijn peiling.
|
Ik erger me ook aan die opiniepanels-stukjes bij jullie op de tv.
|
OPHEF OP TWITTER OMG OMG :(
|
Citaat:
https://i.ytimg.com/vi/FaQn4w3TG4I/hqdefault.jpg |
Het zal me verder dus jeuken. Er is een groepering van pakweg 20% (ik roep maar wat, kan ook 10% of 30% zijn, weet ik veel) van de Nederlandse kiezers die permanent ontevreden is en dit graag op minderheden afgeeft. Deze hebben sinds Fortuyn partijen waar ze zich thuisvoelen. Door toevallige omstandigheden kan die groep op enig moment groter of kleiner zijn. Nou, boeiend. Het is een gegeven.
Maken jullie je echt druk om Wilders? :o die gast is de grootste flip-flop in de Nederlandse politiek in jaren, die verandert zijn standpunten iedere minuut net zoals de wind waait. :D Ik zou het ergens best grappig vinden om hem eens te laten regeren, vraag me af of er echt zo veel schokkends gebeurt. |
Ik maak me niet zo druk om Wilders, meer om mensen die roepen dat ze nooit mee mogen praten en dan met vuurwerk gaan staan gooien als gevraagd wordt wat hun argumenten zijn. Maar nog meer om Ajax en voor wie ik deze zomer ga supporteren dus het valt allemaal wel mee.
|
Schippers, Dumoulin en Verstappen!
Of natuurlijk Italië, als je het EK voetbal bedoelt. Wie anders? :confused: |
Noord-Ierland!
|
En de tegenstanders van belgie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: