![]() |
Gebruik jij je woonruimte weleens als wasmand?
Gebruik jij je woonruimte weleens als wasmand?
Poll. Poll-opties gejat van Miekepieke :o |
Alleen om was te sorteren. Dan maak ik een aantal hopen die ik daarna verdeel over de wasmachine, wasmand en eventueel nog een berg in mijn washok. Ik gebruik ook vaak klapkratjes als wasmanden.
|
Ongeveer de helft van de tijd gooi ik mijn kleren op de grond en de andere helft stop ik ik ze in mijn wasmand. De kleren op de grond zijn meestal kleren doe niet in de was hoeven. Als ik ga wassen, sorteer ik alles en berg ik alles op in mijn kasten.
|
Niet openbaar en niet mogelijk om meerdere dingen aan te vinken (n)
|
Citaat:
|
Mijn bureau is een verzamelplaats van kleren die nog niet de was in hoeven
|
Ik heb geen wasmand maar als ik het rustig in mijn hoofd heb heb ik wel een vaste plek voor vuile was. Zo niet dan ligt alles overal.
|
Hmmmmnee... Vieze kleren gooi ik in de wasmand, maar kleren die ik nog wel een keer aan kan hang ik ergens op. Ik heb een soort vlaggenlijn onder m'n bed waar ik kleren op gooi, en truien/vesten gooi ik over een stoel.
Oh en af en toe vind ik es een BH achter een bankkussen. :o |
Hmmm, vieze kleren gaan direct in de wasmand, maar de reling van m'n bed hangt wel vaak helemaal vol met gedragen kleding wat nog niet gewassen hoeft te worden. En schone kleren aan het wasrek zou ik ook wel eerder kunnen opruimen....
|
Als ik ga slapen flikker ik mijn kleren op de grond. 's Ochtends doe ik ze dan in de wasmand.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |