![]() |
mijn huisgenoot
Wil dat ik verhuis.
Nu gaan we Tot de zomer kijken en dan nog een keer erover praten. :lisa: |
Ik snap het wel overigens. Ik hou van ze maar we zijn niet de beste huisgenoten.
|
En je hebt maar 1 huisgenoot?
|
Ik zou ondertussen alvast zoeken of je iets anders kunt vinden, wonen met spanningen in huis is niet chill toch :o
|
Hoe is het zo ver gekomen? :lisa:
|
Tot de zomer (is die termijn overigens nog concreter dan dit? 21 juni 2016 of wat? :p) is natuurlijk behoorlijk lang, dat scheelt.
|
En waarom jij en niet die ander?
|
Wtf, waarom? :lisa:
|
Omdat ze niet de beste huisgenoten zijn.
|
Wat ben je voor belachelijke huisgenoot als je erop staat dat je andere huisgenoot verhuist :herp: Ik kan me er iets bij voorstellen als diegene veel overlast veroorzaakt, maar dat lijkt me in het geval van Fizzle niet erg aan de orde.
|
Als de ene er al jaren woont, fizzle komt binnenvallen en is kut, kan ik me voorstellen dat die andere wil dat fizzle verhuist ipv zijzelf.
|
Citaat:
|
Naja, er zit ten eerste nogal wat ruimte tussen "willen dat Fizzle verhuist en we kijken over een half jaar wel weer" en "ik sta er op dat je gaat".
Als je met tweeën in een huis woont en het klikt niet, kan ik me best voorstellen dat je liever een andere huisgenoot hebt. Het getuigt van volwassenheid om dit bespreekbaar te maken en de ander ruimschoots de tijd te geven om danwel een andere woning te vinden, danwel te kijken of ze elkaar toch nog kunnen vinden. |
Ohja :herp:
|
Is dat die huisgenoot die dingen van jou uit de koelkast pakt zonder het te zeggen? :herp:
|
De andere! Het was een keurig gesprek verder :y
|
Citaat:
Overigens heb ik al iets gevonden waar ik vanaf juni terecht zou kunnen :yeah: en waar ik mag zingen en ze n piano hebben |
En seks in de keuken kan hebben niet te vergeten!
|
Dat denk ik niet
|
Citaat:
|
Innig.... Raar woord eigenlijk. :o
|
Ja je zit erin maar toch niet helemaal.
|
Citaat:
|
Citaat: