![]() |
Geil van plas
Hey,
Ik wordt geil van plas, is dit raar? Ik vind het lekker om in mijn onderbroek te plassen of om andere in hun (onder)broek te zien plassen(het liefst over mij). Is dit raar? Worden hier nog meer mensen geil van? |
Ach, wat is je definitie van raar? Het is niet het meest gangbare ding om geil van te worden, dus in die zin misschien een beetje raar, maar het is ook weer niet gigantisch vergezocht of zo. Je bent totaal niet de enige die dit heeft. Het is erg intiem en er zijn geslachtsdelen bij betrokken, en het is een beetje "vies", dus ik snap wel waar de opwinding vandaan komt, al heb ik het zelf niet.
|
Gelukkig :)
|
Ja er zijn er veel meer met die "fetisj".
Zijn ook genoeg filmpjes van te vinden op internet. De een wordt geil van sokken, de ander weer van voeten of sportschoenen. Zolang niemand er last van heeft, why not. |
Het is niet raar en niet eens gevaarlijk. Het is best een gangbare fetisj ook. Je hoeft er niet heel krom voor te denken om het uit te vinden.
|
Ik denk dat ik ook zo'n fetisj heb.
|
Ik heb ook wel eens in mijn boxer of zwembroek geplast terwijl ik onder de douche stond en ik vond het heerlijk om die warmte op mijn billen te voelen.
En ook een paar keer samen met een meisje gedaan toen we uit het zwembad kwamen en heel dicht tegen elkaar (we knuffelden) onder de douche gingen staan. Dat was pas supergeil. |
Lijkt me ook heerlijk om te doen :) wou dat ik iemand kende die dat met me zou willen doen.
|
nee groetjes george
|
Citaat:
|
Ook ik heb deze fetisj en het gevoel wordt steeds sterker. Maar ja, hoe begin je daar over bij je partner? Zeker als je weet dat deze erg conservatief is.
|
Citaat:
|
Ik vind het ook wel geil. In bad plas ik ook over mezelf soms. Daarna lekker warm douchen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunnen jullie jullie ervaringen hiermee met mij delen?
|
Ik heb geen plasfetisj, maar ik denk dat ik het niet erg zou vinden als mijn evt. partner over mij heen zou plassen. Dat mag hij dan overal doen, behalve in mijn mond. Dat lijkt me niet zo lekker. En het liefst in de badkamer of onder de douche, dat scheelt weer opruimwerk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |