![]() |
Verliefd zijn op een jonger iemand
Heyy
Ik had een vraagje of het nou eigenlijk niet raar is als je als een 16 Jarige jongen (ik) verliefd bent op een meisje van 13 jaar (ze word binnen 2 weken wel 14) Alvast bedankt :) |
ik ben een meisje van 13 en ben verliefd op een jongen van 16.
kijk eens naar het leeftijdsverschil bij volwassenen is soms veel meer dit is normaal hoor. nu lijkt het raar omdat je in deze leeftijd snel ontwikkelt maar het kan gewoon...een meisje in mijn klas ook van 13 heeft ook gewoon verkering met een jongen van 16.... jij beslist niet maar je hart |
als een meisje jouw verkering vraagt en je wil niet met haar ga je haar dan belachelijk maken daarom....of ga je het tegen iedereen zeggen?
|
Ik begrijp niet echt waar die vraag vandaan komt maar nee ik laat iedereen gewoon lekker in zijn/haar waardens 😅
|
@2e jaars ja oke sorry ik begrijp het nu en je hebt inderdaad gelijk bedankt voor je reactie :)
|
Citaat:
we zitten ongeveer in hetzelfde schuitje maar dan wel omgekeerd(jij bent 16 en verliefd op een meisje van 13, ik ben 13 en verliefd op een jongen van 16) ;) |
Ja inderdaad nu je het zegt, maar ik denk dat ik gewoon ga doen wat mij het beste lijkt het enigste probleem is is dat je al snel aan word gekeken alsof je een of andere (pedofiel) bent daar ben ik eerder bang voor zegmaar
|
wat ga je dan doen?....nee tuurlijk niet liefde is liefde, moet het wel wederzijds zijn...maar ik ben nieuwsgierig wat ga je doen ;)
|
Een 16 jarige die verliefd wordt op een 13/14 jarige is geen pedofiel en zal daar, denk ik, ook niet zo gauw voor worden uitgemaakt. Weet zij het ook en zo ja is ze ook verliefd op jou?
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer vragen over jouw issues wel even te beperken tot jouw topic. Andermans topic daarvoor kapen is niet zo netjes ;) |
Citaat:
Als je voor het opbiechten van gevoelens al niet gewoon met elkaar kunt omgaan, hoe moet dat daarna dan? |
Citaat:
|
Ik ben zelf 16, maar zou niet zo snel iets met een meisje willen, die 13 is. Heb me zelf voorgenomen dat ze toch echt 15 moet zijn. 14 misschien ook nog, maar licht eraan wat voor soort meisje het is natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |