![]() |
Heb jij ooit foto's geplaatst in de spannende-foto-topicreeks op Seksualiteit?
Polletje.
|
Ik weet het niet meer. Volgensmij niet. Er staat een foto van mij in een map die niet genoemd mag worden maar die heb ik niet zelf geplaatst, hij is uitgelekt.
|
Ja, 10 jaar geleden. :D
|
Nee, alleen in de onzin versies :P Ik keek wel mijn ogen uit toen, ik was zelf 14 of zo en die chicks van 18 of 19 die hele erotische fotoshoots hadden..
|
Als je nou een poll maakt of je ooit wel eens spannende foto's hebt verstuurd (dus niet op het forum) :ertur:
|
Citaat:
|
Tutuduu :yeah: :bloos:
|
Nee, alleen foto's van mijn stijve lul, maar die zijn meteen verwijderd.
|
Citaat:
|
Die is misschien niet meer actueel :P
|
Nee, was wel succestopic!
Maar nu hebben we daarvoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zo spannend was die hele reeks niet :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik herinner me ook flubberige dingen ja. Brrrrrr.
|
rommelig/flubberig idd :y
|
Ah ok :o
|
ze zijn daarna wel echt gestopt met forumen, misschien moet ik die tactiek ook eens proberen :d
|
Mja, ze stonden ook wel een beetje voor lul. Ze waren ook wel op hun pik getrapt omdat die foto's werden rondgespreid, vonden ze vrij lullig. Maar ja, je kan lullen wat je wil; mensen worden ook niet voor Jan Lul gewaarschuwd dat ze geen intieme foto's moeten sturen aan vreemden.
|
Penis.
|
Citaat:
|
Ja best kut.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe lekt zoiets uit dan? Je stuurt het in vertrouwen naar iemand op en die zet 'm in de rar en HAHA FUCKYOU. Of hoe ging dat?
|
Hoe het over het algemeen ging:
- "deze foto's zijn alleen voor jou!!!11" - groep mannelijke forumers had de stilzwijgende afspraak alles onderling door te sturen wat op deze wijze verkregen werd dus meteen gedeeld met de groep - eventueel/waarschijnlijk vanuit die groep weer doorsturen naar anderen - één van die anderen, dus niet de oorspronkelijke ontvangers, zet het in de rar Ik weet dit uiteraard enkel en alleen als buitenstaander, ik was geen onderdeel van deze groep. Ik keur dit soort praktijken ten zeerste af. |
Stel dat ooit je laptop in beslag wordt genomen en ze klikken toevallig de rar aan. Zou je dan gezellig mogen voorkomen wegens bezit van kiddop0rn?:d
|
Dat is niet onwaarschijnlijk :d
|
:lisa:
|
Citaat:
Ik heb volgens mij nooit iets gepost en sta ook niet in (de mij bekende versie van) de rar. |
Ik heb eigenlijk geen idee of ik in de rar sta!
|
Citaat:
Het is bijzonderder dat het er 6 jaar later nog steeds over gaat ;););););););) :D:o:pL |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verkeerd geklikt. ;< Moest optie 2 zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee want dan gaat die jon bedreigen.
|
Maar niet op zondag :o
|
Citaat: