![]() |
schaaamhaar
wie van de jongens/meiden scheert zijn schaamhaar volledig weg.:D
|
Ik
|
Niet
|
Me ballen wel. De rest hou ik bij.
|
Ik
|
trimmen. ik vind kaal saai ;)
|
Ik heb het een paar keer helemaal kaal geschoren maar nu doe ik het niet meer. Ik hou het kortgeknipt.
|
Rond mijn penis hou ik kaal. Alleen mijn ballen krijg ik niet kaal.
|
Citaat:
|
zouden jullie dan wel bijv sex willen met iemand die zich niet scheert en jij je wel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik maak er altijd stoppels van. Helemaal kaal vind ik niet mooi bij mezelf en bij dames eigenlijk ook niet (streepje <3)
|
ik laat het al een jaar of 2 allemaal groeien. De tijd dat ik zo graag glad moest zijn op verzoek van Jan en Alleman is voorbij.
|
Citaat:
Ikzelf heb meestal een streepje staan of kaal |
Scheren is geen "verplichting" hè? Veel mensen scheren niet of houden het alleen bij met een schaartje. Kan allemaal ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
helemaal niets.
|
Ik ga het een keer iets langer laten groeien en blauw verven ofzo :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik persoonlijk ga voor een klein proper streepje, maar je moet echt gewoon doen waar je jouw goed bij voelt.
|
Ik vind het altijd behoorlijk choquerend Hoe mensen ervan schrikken als je je niet scheert.
De mode van kale ppezen en oksels en benen is begin vorige eeuw uitgevonden door scheermesjesfabrikanten die zich eraan ergerden dat ze maar aan de helft van de bevolking hun waren kwijt konden. En nu wordt het als waarheid gezien. Ik onthaar alleen op verzoek van heel specifieke mensen. En dat gebeurt bijna nooit. |
ik was zodag in de sauna ik zag dat veel jongens/meiden hun schaamhaar hadden weggeschoren.de meeste meiden waren gladgeschoren.:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
ik doe het soms in een rare bui maar verder hou ik het bij, ben nudist en kennelijk ook 1 van de weinige die niet kaal is.. enigste wat ik kaal maar is mijn rug en oksels ;) vind ik zelf fijn |
Zelf ben ik volledig kaal beneden.
Bij meisjes zie ik graag een mooi dun streepje of helemaal kaal. Ik zeg graag dus niets is een verplichting of eis:) |
Ik vind het vaak vrij natuurlijk, het komt bij een vrouw echt over en dat maakt het aantrekkelijk.
|
Lekker scheren!
Netter, schoner en geiler |
Citaat:
|
Ik scheer zelf ook alles.
|
Citaat:
|
Niets. Als je je gewoon wast, is er niets onhygiënisch aan schaamhaar. Als je je niet was, is een kale kut of pik net zo vies als eentje die wel al het haar nog heeft.
|
Nou er blijft natuurlijk wel lichaamsgeur hangen in het haar. Als je je wast is dat prettige geur en geen oude geur, daarom is het ook fijn om aan iemands hoofdhaar te ruiken. Maar sommige mensen ruiken niet graag geslachtsdelengeur en dan is het prettiger als er geen haar zit waarin het blijft hangen. Misschien wordt dat verstaan onder schoner.
|
Mja, als het zo interpreteert, zou dat kunnen (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel schoner en droger. Geen vieze natte plekken |
je stopt niet met zweten hoor als je geen okselhaar hebt.
|
Ik scheer mijn oksels ook en heb evengoed natte plekken in mijn shirt als ik zweet. Het druipt er niet vanaf, maar je kunt echt wel zien dat ik zweet.
|
ik heb nog geen schaamhaar maar mishien komt het snel
grotjea grirge |
bij mij lekker kaal of kleine haartjes vind het erg smerig die grote haarbossen
|
ik las hier niet een artikel over; http://www.bustle.com/articles/13707...=huffpostwomen
overigens ben ik nu een soort van kaal, ik heb mijn schaamhaar verkocht aan een liefhebber. |
Citaat:
|
Waarschijnlijk doucht men gezamenlijk na het trainen ;)
|
Lekker
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |