![]() |
Ik had gisteren honger en toen was er een Ekoplaza waar ik langskwam, dus
haalde ik een paar dadels.
De man voor mij had één boodschappentas, wel met 2 flessen olijfolie en nog wat andere blikjes maar het paste dus in een normale katoenen boodschappentas. Raadt eens hoeveel hij moest afrekenen :ghe: |
Vierenzestig euro en negenentwintig cent.
|
hoger!
|
Zeker dat die blikjes geen kaviaar waren?
|
Honderdzeven euro en zeventien cent
|
Ik heb niet precies gezien wat hij allemaal kocht, toen ik het bedrag hoorde vond ik dat wel jammer :( Er waren in ieder geval blikjes tonijn, 2 bosjes lenteuien, gewone uien, aardappelen, jam, kwark/yoghurt en een kaasje bij. En dan nog wat dingen die ik niet gezien heb.
Maar fucking 103 euro. Voor één boodschappentas :eek: Van wat ik gezien heb aan grote ingredienten kon je net één of twee avondmaaltijden maken.. |
Als het oude kaas was kan dat ook flink doortellen :o
|
Ik hoop dat het de tonijn was!
|
Citaat:
|
Kaviaarrrrr
|
De Ekoplaza is sowieso achterlijk duur, zelfs in vergelijking met andere biologische supermarkten :o
|
Zijn biologische supermarkten sowieso niet zever?
|
zever?
|
gelul
|
en ja natuurlijk is het dat macrador!
|
Ah, dat ken ik alleen als gezever.
Ja ik denk het wel, de enige reden om er heen te gaan is dat ze misschien bepaalde producten hebben die elders lastig te vinden zijn, maar demeter gedraaide yoghurt o.i.d. voor 4 euro voor een bakje hoeft van mij niet :P |
Ik haal er wel eens gember (want ongeveer net zo duur als bij de AH) of kurkuma (want niet bij de AH). Meer niet, want het is allemaal belachelijk duur :p
|
Dat moet je ook niet bij de Ah halen maar gewoon bij de multiculturele super :P Kun je een klein stukje pakken voor 10 cent of zo :P
|
Ik heb ooit eens een grote rollade gehaald bij een biologische slager, ik wist eerst niet dat het een biologische was, daar kwam ik pas achter toen ze hem speciaal voor mij aan het maken waren. Maar dat viel toen wel mee qua prijs :o
|
Citaat:
Waarom is dat zever? |
Omdat Albert Heijn biologische producten met dezelfde keurmerken aanzienlijk goedkoper aanbiedt? Volgens mij ging het om "biologische supermarkten", niet om biologische producten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is toch ook niet één keurmerk voor biologische voeding?
|
Citaat:
|
Verder ga ik ook liever naar de AH voor m'n pak biologische melk, hoor, daar niet van.
|
Wie is de CEO van Monsanto?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik koop wel altijd biologische kip want dat spat veel minder.
|
Citaat:
Hoezo? |
Grappig feitje :p
Ik moet bekennen dat wij in hun beleggen. :o |
You'd better. Roi jongen! Pas je een beetje goed op mijn centjes?
|
Citaat:
|
Ik breek ook nog wel eens een stukje gember af als ik echt een klein stukje nodig heb. Allemaal geen probleem. Ook losse bollen knoflook, champignons en aardappels om zelf af te wegen. Best handig die multiculti super.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe wil je twee maaltijden maken met twee flessen olijfolie :lisa:
|
Het was vast olijfolie met echte truffel ofzo. En die gast drinkt dat voor z'n avondeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er toch zo evil aan Monsanto? #serieuzevraag
|
Citaat:
|
Citaat: