![]() |
Zijn mensen te dom om voor zichzelf te zorgen!
Comon!
|
Verklaar je nader?
|
Oh!
Ik bedoel, zijn mensen, wetenschappelijk/psychologisch gezien, zelfs in staat hun eigen contracten te lezen? |
als voorbeeld
|
Een vragende zin afsluiten met een uitroepteken getuigt anders ook niet echt van bovenmatige intelligentie.
Je vraag/stelling is zonder context veel te breed om te beantwoorden. In het algemeen lijkt de mensheid het aardig te doen; we bestaan nog steeds. Sterker nog, we zijn met steeds meer en we worden steeds ouder (al houden die twee natuurlijk verband met elkaar). |
Citaat:
Ja, de meeste mensen zijn zelfs (sic) in staat hun eigen contracten te lezen. Ik snap niet wat je bedoelt met wetenschappelijk/psychologisch gezien, maar dat lijkt me ook niet relevant. |
Het punt is, dat we er laatst achter zijn gekomen dat online contracten, getypt met : "Click om de voorwaarde te accepteren" al ongeldig zijn als je op "enter" drukt in plaats van accepteren klikt met je muis.
Enne... best grote bedrijven doen dat fout :P |
Laten we ook niet vergeten dat de mens een beetje 1 miljard jaar aan bonus tijd nu zit te verbranden in 100 jaar :)
|
De ultieme absolute basis van de wetenschap en filosofie, snappen zelfs de hoogleraars niet (of geven dat tenminste niet toe)
|
Citaat:
Ik zou me vooral wat afvragen over de toegevoegde waarde van die voorwaarden. Citaat:
|
Citaat:
|
Ertukoetje, jij bent wel echt het perfecte voorbeeld die ik nodig had...
Zoooo bedankt zo snel te reageren, want dat zorgt er meteen voor dat we kunnen laten zien dat zelfs de mensen die zich van "boven normale intellect" deze fouten meteen maken, en er ook blind voor zijn Enne, tja, heb je ooit de zee gefilterd? |
Het duidelijke punt ervan is toch simpel?
Als mensen gewoon lemmings zijn die tegen muren aan lopen, en wij alleen moeten betalen om ze in leven te houden... Is dat niet enorm zonde? |
Citaat:
Citaat:
Je zinnen kloppen gewoon niet. |
Oh, daar moest nog "beschouwen" achter.
Maar blijkbaar zijn dat veelste moeilijke dingen voor je om in te schatten :) Misschien ben je niet op je plek op intellectuele forums. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, laten we er Ik van maken dan.
Enne, meestal door gewoon zelf te klagen dat je de voorwaarde alleen accepteert als ze goed zijn geschreven. Zal je verbazen hoe redelijk dat overkomt. |
Citaat:
|
Nou laten we beginnen, dat wetenschap, normaal gesproken, absolute wetenschap word genoemd, en niet wetenschap.
Dat hebben we ervan gemaakt (of teminste we hebben t woord absolute wetenschappen uitgevonden omdat wij wetenschap.... niet echt zuiver hebben) omdat onze wetenschap niet zuiver is. Tenminste niet objectief, noch logisch. En in de (absolute) filosofie, zouden we zeggen, dat onze politiek niet echt zuiver is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wil gewoon zeggen, dat een groep 8 jarige kinderen deze planeet toch beter kunnen organiseren?
|
Citaat:
|
Is het niet gewoon JustTalk? Obelise, als een vrouw verkracht wordt terwijl ze stomdronken in een kort rokje door een donker steegje liep, is dat dan gedeeltelijk haar eigen schuld?
|
Neen, want in de filosofie, komt t altijd van 2 kanten.
Zelfs als ik naakt op straat sta, kont omhoog, zou je t niet moeten verkrachten. COMMON SENCE |
Maarja, weetje, als iemand tegen mij zegt: "Je gaat dood" mag ik em dan meteen doodslaan?
|
Wettelijk gezien, zelfverdediging
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ging erom, dat je t woord "verkrachten" gebruikte.
Er was al geen discussie over... En ja, als iemand je leven bedreigt, mag je t dood slaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal me neit verbazen als een groep 8 jarige de wereld organiseert....
Nou axel, dat zien we in de rechtzaak? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe, ik ben groot voorstander van simpel diep denken ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit een pracht van een topic. Voor op onzin, wel te verstaan.
Maar ik ben dan ook verre van absoluut wetenschappelijk bezig, en mijn contracten klik ik aan, omdat de muis het niet best doet. Dus nu kan ik alles weer wegbrengen, want het is fout is ik iemand niet doodsla omdat het mijn leven in gevaar brengt. Is dit de strekking van het topic? |
Ik weet niet wat Obelise op heeft, maar ik wil er ook wel wat van. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed idee feniks, prachtig topic voor op onzin
|
Citaat:
|
Citaat:
|