![]() |
Help te lange penis !
Goedenavond ,
Allereerste zal ik me even voorstellen ben aapje en ben 27 jaar . Ik heb al een tijdje een probleem waar ik mij erg voor schaam . aangezien ik vrij lang ben heb ik een behoorlijke penis ( 24 cm en 5 cm dik ) maar ik onder vind momenteel veel pijn er aan / seks partners die er ook pijn leiden . is er iemand die hier ook ervaring mee heeft ? aangezien ik momenteel geen raad er mee weet en glijmiddel enz. ook niet helpt. Groet een radeloze jongen . |
Zijn de meiden waarmee je probeert seks te hebben wel volledig ontspannen? Als een meisje dat niet is, dan verkrampt ze haar vagina en kom je er sowieso niet in ;)
De lengte is vooral een kwestie van voorzichtig doen en niet te ver naar binnen willen. Daar heb je zelf invloed op. Dikte kan natuurlijk lastig zijn, want dat kan je niet zomaar beïnvloeden. |
In aanvulling op Elin3: een dikte van 5 cm is meer dan gemiddeld, maar niet heel veel meer. Dat zou "op te lossen" moeten zijn.
Wat betreft de lengte: afhankelijk van het meisje minder diep stoten. |
Citaat:
:( In de afgelopen tijd heb ik vaak sexdate gehad met onbekende meiden aangezien de meeste geilen op die lengte ,dus zo ontspannen zijn ze dan niet . en doe genoeg aan voorspel ,maar vind het zo lastig om over te praten . Maar bedankt eline :ghe: |
Toch leren praten, maak een grapje, lach er samen om dat het niet gelijk lukt. Zorg voor een ontspannen sfeer. Lachen is een prima middel daarvoor. Juist door een seksdate ligt de nadruk misschien enorm op de penetratie, maar zorg eerst maar eens dat je het samen leuk hebt en op andere manier een beetje van elkaar geniet.
|
Maar lees ik het nou goed? Is het voor jou ook pijnlijk? Wat dan?
En de redenering "ik ben lang en heb dus een grote piemel" gaat lang niet altijd op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |