![]() |
Zwanger ?
Hallo allemaal,
Ik ben 2 weken geleden ongesteld geworden ik heb daarna ook niet meer de pil geslikt mijn vriend is nadat ik ongesteld ben geweest nog 3x in mijn klaar gekomen. Nu heb ik elke dag last van hoofdpijn en last van mijn ogen ook heb ik last van witte afscheiding. Verder vroeg ik me af wanneer ik een zwangerschapstest kan doen Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft Alvast bedankt ! ☺️ |
Dat is heel onverstandig: je kunt, los van de verschijnselen die je beschrijft, zwanger zijn.
Een zwangerschapstest kan vanaf de eerste dag nadat je ongesteld zou moeten worden. |
Dus ik moet wachten tot ik weer ongesteld word ? Wat een beetje verwarrend gaat worden want mijn menstruatie cyclus is verstoort omdat ik aan de pil was dus ik weet niet wanneer ik weer ongesteld moet worden
|
Misschien kan je met deze vraag ook naar de huisarts als je je erg zorgen maakt? Anders zou ik uitgaan van een volledige cyclus vanaf je menstruatie, dus ongeveer 28 dagen nadat je ongesteld werd.
Daarnaast is het -tenzij je graag mama wil worden- niet zo verstandig om onveilige seks met je vriend te hebben. Heb je na de seks een MAP genomen? En hoe lang is het geleden dat jullie seks hadden? |
de laatste keer dat we sex hadden was donderdag. De 1ste keer zonder pil was vorige week. Aan een MAP heb ik niet gedacht zowel als abortus zijn dat geen opties voor ons. Maar ik ben iemand die vaak last heeft van migraine aanvallen daarvoor ben ik gister ook naar de huisarts geweest ik moest bloed prikken (in je bloed kunnen ze dat toch nog niet zien?) heb medicijnen gekregen voor mijn migraine maar ik wacht daar even mee.
Ps. Je zei dus 28 dagen na mijn laatste menstruatie dat is nu 2 weken geleden dus aan het einde van de aankomende week kan ik al een test doen of heb ik dat nou fout? 😣😣 |
Is een kind krijgen, huisvesten en opvangen wel een optie? En dan vooral een optie waarbij je niet nog jaren met een kindje bij je ouders op zolder moet wonen, omdat je geen sociale huurwoning kunt krijgen :o
Als je een zwangerschap niet wilt afbreken is het extra belangrijk dat je verantwoordelijk met seks omgaat. Altijd veilig dus, tenzij je je leven zodanig op orde hebt dat er ruimte is om een kind een goed thuis te bieden. |
abortus is toch wat anders dan een MAP... als je de pil slikt doe je ook zelfde ongeveer...
maar als je verantwoordelijk genoeg voelt voor seks moet je dat ook voor de gevolgen is mijn mening. |
Citaat:
|
En je weet dus wel hoe het moet:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: