![]() |
Ruktips?
Hey, ik ruk nu al een tijdje en ben dat gwn rukken een beetje beu... En wil graag nieuwe dingen proberen maar wel alleen... Heeft iemand een paar tips?
(ik heb al veel gedaan...) |
Met een vinger in je anus klaarkomen is een aanrader :)
|
Citaat:
|
idd, je prostaat een beetje kietelen.
Veel glijmiddel of spuug of olie gebruiken, anders is het pijnlijk. super orgasme |
soms smeer ik pindakaas op mijn skrotome en dan likt de hond het eraf
groetjes gorgo |
Een hond heb ik spijtig genoeg niet anders zou ik het proberen :/ en in men kont doe ik al soms... Heeft iemand echt nog totaal nieuwe dingen?
|
Het lijkt me niet wenselijk om je huisdieren op die manier in te zetten voor jouw seksuele fantasieën :o
|
En ook niet per se veilig om een hond aan je ballen te laten likken :d
|
Nee idd, pindakaas schijnt heel slecht te zijn voor honden!
|
Citaat:
|
Of was dat nou chocopasta?:confused::confused:
|
Citaat:
|
Een hond heb ik toch niet dus dat gaat niet helpen... Iets anders?
|
Een kat? :D
|
Citaat:
Daarnaast lijkt een kattentong me nogal oncomfortabel ruw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik nam soms de buttplug van mijn vriendin, dat was lekker. Maar iets anders dat zacht is en ok qua diameter kan lekker zijn voor in je kontje.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond de achterkant van een oude tandenborstel wel lekker bijvoorbeeld. Kan niet afbreken, is zacht en beweeglijk en geen al te groot formaat. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Bedankt voor alle reacties tot nu toe :D maar heeft er iemand ook ideeën did out the box gaan?
|
Citaat:
|
Skrotome :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maakt niet uit, ik gebruik vaak chocopasta ipv pindakaas op mn skrotome om vervolgens mijn hont het eraf te laten likken!
|
Grgr duiab
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bedoel gwn iets speciaal dat jullie doen tijdens het rukken waardoor jullie nog geiler worden :D
|
Mijn ballen een heel klein beetje kneden, fantaseren over leuke dingen doen met jongens of meisjes. En soms zet ik wel eens wasknijpers op mijn tepels vast tot ik zo een soort van pijn heb daar.
|
hier nog een ruk tip voor jongens die besneden zijn,maak van duim en wijsvinger een ot'je en vrijf dan stevig over de eikel net zolang tot je gaat spuiten.:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
ennu? |
Citaat:
|
Afwisselen met kracht/ snelheid de ene ruk steviger vastpakken dan de andere ruk ook kun je varieren in snelheid, gebruik goed veel spuug
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08. |