![]() |
ik ben net denk ik vervloekt
Door een zigeuner op straat.
Ze voorspelde een lang monogaam leven met god en veel geld en wat niet. Staat aanschijnend in de sterren. Maar toen ik geen magische gebedskruiden wilde kopen werd ze best eng en ging ze voorspellen dat ik geld had en vragen wat mijn huur is en toen wenste ze me nog n lang en gelukkig leven en ging weg. Maar ik denk dat ze me nu stiekem heeft vervloekt. Ze waarschuwde al dat God niemand kapot maakt maar dat mensen mensen kapotmaken. :lisa: |
Oei oei!
|
ja!
|
Controleer even of je jas een knoop mist. Zo niet, dan zit je goed (y)
|
Ze mist wel een knoop. Wat nu? :|
|
En heeft ze ook geen haar van je jas geplukt?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Maar het lijkt erop dat de betovering toch lief was. Ik ben echt intens gelukkig vandaag :lief: |
Ik weet nu niet of je in zo een dingen gelooft of niet.
|
Citaat:
|
Hey niks tegen zigeuners. Ding us ik weet ook niet of ik er in geloof :ghe:
|
Als iemand dat bij mij doet :') krijg gewoon rage van de ragequit en duw diegene weg, opkkre vieze vuile oplichter
|
Citaat:
|
Met die geit :d
|
Citaat:
Maar, nee, ik had geen conflict met haar. En ze had twee ogen van dezelfde kleur. En ik vind zigeunerrituelen niet enger dan christelijke rituelen, eigenlijk. Zelfde zooi. Beetje wierook branden, kinderen offeren en bepaalde groepen mensen naar de hel verbannen. :yeah: |
Ik had een heel onheilspellende tarotlegging en. . Nuja. Mocht dit mijn laatste post op het forum zijn dan wil ik nog zeggen dat ik het fijn vind dat ik jullie heb leren kennen en.. Ja gek zo'n afscheid als je niet weet of het een afscheid is :d maar liefs in elk geval.
|
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |