![]() |
Waar is het ROTTERDAM-topic?
Morgen weer Søren bespieden :cool:
|
En Trimmy
|
?
|
Niet?
|
OVER WIE HEB JE HET?!
|
Trimm Trabb
|
Waarom zou ik die willen bespieden :confused:
|
Weetikniet :lisa:
|
Ik dacht dat Trimmuh uit Haarlem kwam?
|
Citaat:
Ik woon btw al vrij lang niet meer in de buurt van Roffa (jaartje of 8 ofzo), dus Spawn heeft ook niet op zitten letten. |
L toch?
|
Yup!
Ik was btw afgelopen zaterdag wel in Roffa en ben voor het eerst in m'n leven meegesleept naar de Vibes. Oh my christ. Ik riep al jaren dat ik daar nog niet dood gevonden wou worden, en ik bleek gelijk te hebben. Wat ontzettend erg niet mijn tent. Ik ben nog nooit door zoveel mannen aangesproken en/of betast. :s *ril* Het was een uber sausageparty van te blanke mannen die dansten op R&B en Hiphop en probeerden gangsta te zijn. |
Haha Vibes :d
|
Ja lach maar, ik ben getraumatiseerd. :'(
|
Vond Vibes juist wel chill altijd, eerst naar Feyenoord/Nieuwe Binnenweg/Oude Haven en dan om een uur of 1 Vibes binnenrollen en de shotjeskaart van de week bestellen (y)
|
En de laatste keren dat ik er was waren er juist bijna alleen negers en vrouwen :confused: :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
'types zoals jij', die kan je in je zak steken, df! :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was ook geen compliment, dus dat komt goed uit.
|
Wat een gezellig topic dit.
|
Citaat:
Waar ik morgen en overmorgen weer ben, btw. Morgen Rotown, Vrijdag eten in Noord met m'n parentals. |
*noteer*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was gister in Roffa. De laatste koopjes langsgegaan.
|
|
Citaat:
|
De Vibes is af en toe best leuk.
|
Citaat:
|
vorige keer dat trimm boos op me was was het leuker, toen zei ze dat ik niet zo stoer moest doen want ze wist dingen over me.
welke dingen dan? ' ja er stond op admin hoe je heet en hoe je eruit ziet :d(N) |
Sorry voor het veraxelen van het topic.
|
Slechte imitatie.
|
Citaat:
|
Haha, 2 jaar later, bijna net zolang geleden als in dat topic van Durian waar hij zo over loopt te zeiken :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deadlock
|
Citaat:
|
Fijn, is altijd een heerlijk moment, het openmaken van die enveloppe.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16. |