![]() |
Help mij!!
Beste allen,
Mijn biologie leraar heeft een zogeheten "Padlet wall" aangemaakt, waar wij anonieme vragen konden stellen over Voortplanting en Seksualiteit. Nu is mijn vraag aan jullie, om voor de grap te helpen deze pagina te "raiden". Dus eigenlijk gewoon helemaal verkloten, je mag er alles opzetten. Hoe je dingen plaatst:
De link van de Padlet is: http://padlet.com/BvdVeen/H4_VS Edit: Mijn leraar heeft dit al behandeld. En er wordt niet serieus meer iets met deze pagina gedaan. Zoals je zelf kan zien staan er al wat stomme dingen op. Hij kan elk moment de pagina wipen (alles weghalen). Mijn leraar kijkt hier zelf soms ook nog op, puur omdat sommige dingen die erop komen om te lachen zijn. Alvast bedankt! Groetjes. |
Waarom zou je dat willen?
|
Zielig
|
Heb eerder de neiging uit te zoeken wat die leraar z'n e-mail is en hem dit topic te mailen. Pestventje dat je bent.
|
Je moet juist blij wezen met z'n initiatief van je leraar
|
Later zul je terugdenken aan wat een sneu ventje je vroeger was in 4 Havo.
|
Citaat:
|
Just saying, BvdVeen heeft dit al behandeld. En er wordt niet serieus meer iets net deze pagina gedaan. Zoals je zelf kan zien staan er al wat stomme dingen op. Hij kan elk moment de pagina wipen (alles weghalen).
BvdVeen kijkt hier zelf soms ook nog op, puur omdat sommige dingen die erop komen om te lachen zijn. |
Ik prakkezeer er niet over.
|
Citaat:
|
Moet jij de kleuterschool niet gewoon nog es overdoen?
|
Citaat:
Citaat:
:herp: |
Deadlock
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59. |