![]() |
Nieuw product ontwikkelen: idee?
Hallo scholieren
Ik zit in het vijfde middelbaar en studeer Economie Moderne Talen. Voor Economie moet ik als groepswerk een nieuw product ontwikkelen. Na paar weken brainstormen met ons groepje, hebben we nog steeds geen goed product kunnen vinden. Het product moet realiseerbaar zijn. We moeten het niet echt ontwikkelen ofzo (dat mag), maar we moeten het wel kunnen uitleggen hoe de werking is. Dus een teleporteermachine ofzo is geen optie :lisa: Hebben jullie ooit een situatie gehad dat jullie dachten: "Hé, dit zou handig zijn!"? Reageer het dan hier aub :ertur: :lampje: Een voorbeeld dat een ander groepje heeft: een paraplu zonder steel die boven u zweeft dankzij een sensor Alvast bedankt _O_. P.S. Het kan ook eten zijn dat nog niet echt bestaat bijvoorbeeld... |
Een idee zou kunnen zijn, een soort muts met aan de zijkanten oortjes (of zo iets) er in verwerkt, zodat ze in de winter niet de heletijd uit je oren vallen. Maar ik weet niet zeker of dit al bestaat.
|
Jep, dat bestaat al!
|
Een teleporteermachine bestaat al, al doet het misschien niet wat jij je er precies bij voorstelt.
|
Een automatische blad-omsla-machine voor muzikanten, zodat ze hun handen niet van hun instrumenten af moeten halen.
Een kruiden-mix-machine die de juiste kruiden in de juiste hoeveelheid uitkiest voor wanneer je aan het koken bent. Een middel om binnen een half uur rookgeur uit je kleding te halen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |