![]() |
Tigerly e.a., noem eens leuke liedjes om tijdens zangles te doen!
Ik ben inspiratieloos en 7 years van Graham Lukas is nu wel klaar :bloos:
|
Uhhhmmmm uuhhhhmmmmm jij ben ook niet perse van de hele hoge stemmen toch?
|
K-otic?
|
Ik zou gaan voor Jolene in de Miley-versie, At last van Etta James, Thinking Out loud van Ed Sheeran, Like I'm gonna lose you van Meghan Trainor, Stitches van Shawn Mendes, of het laatste liedje dat ik bij Merel deed:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan de Sing karaoke app :bloos: Ik vind mezelf een stuk beter klinken nu ik het terughoor dan ik dacht! :P
Maar, leuke liedjes om te zingen; Bette Middler - The rose Dolly Parton - Grass is green Alanis Morissette heeft leuke liedjes om te zingen. Jason Mraz - I'm yours Iets van Carole King of The Carpenters? En van de modernere liedjes; Flaslight van Jessie James, dingen van Ellie Goulding? |
:D(y)
|
The rose zongen wij altijd op koor :lief:
|
Ik heb op een blauwe maandag zangles Wednesday van Tori Amos en Small Blue Thing van Suzanne Vega gezongen.
|
Alicia Keys - Fallin'
Selah Sue - Raggamuffin' Amy Winehouse - Fuck Me Pumps |
99 Luftballons :D
|
Amy heeft inderdaad ook een paar mooie!
|
Oké, Alanis met Oughta Know gaat me goed af nu *O*
Tijd voor meer van dat soort uitdagingen! Er staan al leuke suggesties in dit topic :lief: |
Royals van Lorde?
Alanis gaat me ook wel goed af. :yeah: Ik ben echt een sucker voor youtube karaoke videos en dan gewoon random doorklikken. |
Citaat:
|
Joh, fuck de buren!
Ik heb een douche-repertoire van Feist, Rufus Wainwright en Laura Marling nummers, want ik ben lekker dramatisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Mijn douche repertoire is vrij groot, mijn bereik niet. Dat is volgens mij het idee van een douche repertoire, dat niemand het hoort :o
|
Citaat:
|
Mijn doucherepertoire gaat juist meer de kant op van Mariah Carey, The Carpenters (lekker laag, hou ik van), met een periodieke uitschieter naar jeugdsentiment (en vooral hoog en opera-achtig) The Phantom of the Opera. :o :D
|
Citaat:
Btw, een nummer wat ook vaak langskomt in m'n YouTube recommendations: Black horse and the Cherry Tree van k.t. tunstall. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zing alleen als ik dronken ben, en dan klinkt het echt bagger. Één keer ben ik 'betrapt' door m'n ouders terwijl ik heel bombastisch iets aan het zingen was, en ik ga nog steeds kapot van schaamte wanneer ik er aan denk. Btw, nog over bereik gesproken: Nummers van de Arctic Monkeys zijn voor mij precies goed. |
Ik heb 20 octaven bereik jongeeee.
|
I want it that way van de backstreet boys
|
Citaat:
|
Over doucherepertoire gesproken - Celine Dion doet het ook altijd goed. Zo hard mogelijk :bloos:
|
Kom maar op met jullie vocaroooo's!
|
Jij eerst!
|
Citaat:
Vooral Coming back to me is een goede om mee te brullen. Of karaoke, whatever :p |
Ik roep wel de hele tijd doucherepertoire, maar ik zing nooit in de douche. Ik zing overal, behalve in de douche :D Gisteravond nog heel hard Power of Love mee gezongen, heerlijk galmen. En vocaroo's doe ik niet aan, al helemaal niet zingend. Dat doe ik jullie niet aan.
|
Misschien iets van Monsters and men. https://www.youtube.com/watch?v=h6OuIpdqGhQ ook altijd leuk.
|
Ik zing wel veel met de Smule/Sing app, kennen jullie dat? :o
|
Jaaaaaa, I love die app! Kies altijd iemand uit om mee te zingen die heel vals zingt, want dan klink ik heel mooi :o
|
Citaat:
|
Ik ken die app nie! Ben nu aan't checken.
edit: Oh laat maar, ik heb er geen zin in dat elke mongool me kan horen. |
Citaat:
|
De app zegt dat ik moet dokken om alleen te zingen. Ik kan alleen samen met anderen. :s
|
Citaat:
|
Oh shit, ik ben hooked. :o
|
Graag gedaan :o
Er is ook de optie "sing with artist", die is ook leuk :o |
Citaat:
|
Haha, ik zet al m'n woorden aan en dat is zoooo lelijk!!
Nu doe ik For bitter or worse van Anouk en ik moet hem heeeeel licht zingen en ik kom er nu achter dat ik heel veel lelijke trucjes doe. Dat wordt oefenennnnn :y |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |