![]() |
jullie tips en mening nodig!
Hoi allemaal,
Ik loop al een aantal maanden rond met de gedachte aan één meid. Ze is lief, we hebben dezelfde interesses en ze ziet er leuk uit. Ik heb het idee dat ze mij in ieder geval aardig vindt. Ze heeft me al een paar keer gecomplimenteerd met het feit dat ik ouder lijk dan dat ik ben. We hebben elkaar een aantal keer gesproken tijdens het uitgaan en daarna een tijd met elkaar geappt. Tijdens het uitgaan net na haar verjaardag vroeg ze mij om haar te feliciteren (naar mijn idee zodat ik haar drie zoenen kon geven). Een probleem is echter wel dat zij bijna drie jaar ouder is dan ik ben, ondanks dat ik het gewend ben om met mensen van haar leeftijd om te gaan en dus wel redelijk op dat level zit. Ik loop nog steeds elke dag rond met de gedachte aan haar in mijn hoofd, maar ik durf haar niet ''random'' te appen. We spreken elkaar weinig, maar kennen elkaar wel qua interesses opleiding etc. Er zijn nu twee zaken waar ik mee zit; 1. Kan ik haar zomaar appen, zoja wat moet ik haar sturen? 2. Ik overweeg met valentijnsdag een anonieme kaart bij haar te bezorgen, is dit een goed idee? Ik ben niet zo'n macho-man en dus best verlegen in het bijzijn van meiden. Hopelijk kunnen jullie mij tips geven! |
Een appje hoeft niet heel moeilijk te zijn. Begin met standaard vragen bijvoorbeeld, Heeii, hoe gaat het? Hoe was je dag? Ga je dit weekend nog wat doen?
Enzovoort, de meeste meisjes appen wel uitgebreid terug, pak een aantal woorden waarover je wil praten en reageer er op of stel een vraag over. Valentijnsdag is overigens de perfecte dag om haar je liefde te laten blijken. Chocola, een bos rozen doen het goed bij de meeste meiden. Ik zou juist niet anoniem iets doen, maar gewoon eerlijk zijn. Als ze echt iets met je wil, zou ze je snel een bedank berichtje sturen of zou ze willen afspreken binnenkort. Hoop dat je hier iets aan hebt en veel succes ;) |
Zomaar appen kan prima :y
|
Bedankt voor jullie reacties!
Is het niet vreemd dan om haar zomaar te appen? De laatste keer dat we elkaar in het echt spraken was in november en het laatste appen in december. Het laatste wat ik natuurlijk wil is haar afschrikken met een random appje, zeker omdat zij al een stuk ouder is dan ik ben en ik wat dat betreft al een streepje achter sta... En is het niet vreemd om opeens te vragen hoe het gaat? Sorry maar ik ben hier heel onzeker in🙈 Groetjes! |
Bedenk je eens wat het aller-ergste is wat er kan gebeuren. Dat is dat ze je raar vindt en je niet meer wil spreken. Dan ben je niet veel slechter af dan nu, er is nu immers ook geen contact. Spreek haar gewoon eens aan, misschien levert dat wel een heel leuk gesprek op.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |