![]() |
superspannend
vanmorgen deed de verwarming het niet, maar wel het warm water! Dus ik batterijen kopen voor de thermostaat want ja, je weet maar nooit. Lekker zelfstandig, dacht ik nog. Geen succes. Vervolgens gaat de klusjespool een beetje aan de ketel rommelen, maar de verwarming doet het nog altijd niet. Het warm water werkt nu ook niet meer. Hij komt vervolgens zojuist aan met een handymankistje en begint gezellig aan de thermostaat te schroeven. Daar ligt het blijkbaar niet aan. Vervolgens duikt hij met een vriendje de kelder in om de ketel uit elkaar te schroeven en nu zijn ze tot de conclusie gekomen dat ze morgen een nieuwe ketel gaan regelen. Volgens de thermostaat is het nu 17 graden en ik loop me een beetje aan te stellen met een thermoshemd, twee truien en een warmwaterkruik waar ik me omheen gewikkeld heb als een rolmopsje.
leuk he. |
Hahaha kijk je wel een beetje uit? Een nieuwe ketel is meestal niet heel erg goedkoop (N)
Als ze je een ketel aanbieden, zorg dan dat je niets ondertekend. Voor je het weet zit je achter in een busje richting Polen en wordt je als importbruidje verkocht aan een rijke Russische zakenman met een alcoholprobleem. |
Hahaahahahahaha ik neem aan dat de huisbaas dat gaat betalen. Het wordt vast een Poolse ketel. Ze hebben zojuist ook een spotje in de douche gehangen in plaats van het losse peertje. Zal er eens een foto van maken. In plaats van een mooi, rond gaatje te boren hebben ze gewoon een stuk plafond weggekapt :lief:
Ik ben al een keer bijna vrijwillig met een groep Polen naar de Ardennen gegaan, maar dat heb ik uiteindelijk toch maar even geskipt. Was ik waarschijnlijk wel voor de rest van mijn leven ontsmet. |
Citaat:
|
oh haha loop ik mezelf gewoon te quoten in plaats van te verbeteren.
|
Soren :lief::lief::lief::lief: ik wil je graag nog eens in het echt een beetje ruiken en aanraken enzo
|
Polen zijn eigenlijk ook een soort stuiterballen, ze stuiteren regelmatig diep in de nacht de trap af :lief:
|
Miekepieke :lief:
|
Deadlock :lief:
|
*kusjegeeft*
Zal ik even een pannenkoek voor jou en je vriendje bakken? |
Poland stronk!! can into ketel vervangen, but cannot into space.
|
Citaat:
|
Omg jongens, van de gedachte alleen al begin ik te drijven <3
|
Kik maar en ik kom een mooi rond gaatje bij je boren Miekepieke!:bloos::lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://i63.tinypic.com/2a7g775.jpg Wel lief dat je een handje wilt komen helpen :lief: |
Update: 14,5 graden! *O*
|
Om 12:00 uur komt een nieuwe ketel en hij wordt zuiniger dan de oude ! *O**O**O**O**O**O**O**O**O*
|
Is het al weer warm? :o
|
Oh, ik ben duidelijk weer nét te laat :D
|
Haha geeft niet! :D Ik hoop dat zo'n ketel plaatsen geen vijf uur duurt ofzo :herp:
|
Ik moest ook een beetje om 'm lachen, want hij was eerst van plan om een afzuigingsgebeuren te maken van de badkamer naar de dampkap in de keuken maar toen had iemand anders hem verteld dat dat niet kon :herp: Dus nu mogen we lekker douchen met de deur open :lief: vind ik ook wel zo wat hebben :lief:
|
Is jouw huisje in orde nu WolterB?
|
Citaat:
|
Mijn huis is echt perfect warm te stoken, alleen de waterdruk is echt om te huilen. Regen douche is een miezerdouche :( Maar ik erger me er nog niet zodanig aan dat ik de ketel wil vervangen. Koud-water druk is ook niet geweldig overigens.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, maar dat was al niet sinds ik er ben komen wonen. Het is een oud appartement, maar ondanks haar gebreken is het er wel heel fijn. Traditioneel beschilderde plafonds enzo :lief: en gewoon een megadikke tuin waar we nodig eens iets aan moeten doen. Waar woon jij? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is nu een soort opa-bakkebaard-pool met staartje en snor in de kelder aan het klussen :cool:
|
Jouw huisbaas regelt tenminste dingen, dat is al heel wat!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn woningbouwvereniging regelt echt helemaal niks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen de ketel 1000-1500 euro ofzo incl. plaatsing. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ahja :) wij hebben ook twee haarden maar nog nooit een schoorsteenveger laten komen dus dat is ook onveilig. Nu staat er een kastje voor. :)
|
Citaat:
|
Haha zover was ik al :D
|
De kastjes bedoel je toch?
|
Grapje :bloos:
|
Oei, nu ruik ik gas
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
Op de hoofdaansluiting zou je minimaal 2,5 bar aan waterdruk moeten hebben, zo niet dan moet het waterleidingbedrijf daar voor zorgen :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |