![]() |
Ik heb nu al behoefte aan seks
Het klinkt raar weet ik maar ik heb nu al behoefte aan seks(ben pas 11) Kan iemand me helpen wat moet ik doen?!?😵 Ps vinden jullie dit ook raar of niet. Of is het soms te vroeg of zo😖😓😱😶
|
Zolang jij niemand in je omgeving hebt die ook seks met jou wil hebben, zit er weinig anders op dan jezelf te bevredigen. ;)
|
Maar ben ik niet te vroeg voor seks
|
Citaat:
Zorg wel dat je je comfortabel voelt bij degene waar je seks mee wil gaan hebben en schreeuw niet te hard van de daken dat je op zoek bent naar een sekspartner. Daar zouden mensen nog wel eens misbruik van kunnen maken. Zorg dat je alleen seks hebt met iemand waar je je veilig bij voelt en die jouw grenzen ook zal respecteren. |
Oke ik zal het proberen denk ik of dat geen goed idee
|
Het is niet raar om zin te hebben in seks op je elfde. Het is wel zo dat de meeste jongens en meisjes op die leeftijd nog genoeg hebben aan masturberen. Zeker omdat het al heel spannend is om een vriendje of vriendinnetje te krijgen, en voor het eerst te zoenen enzo. Maar je kunt best zin hebben in seks
|
Maar hoe doe ik het dan met mezelf
|
Je bent een meisje he? Je kunt jezelf vingeren, als je op google intypt "vingeren " staan er bovenaan al een paar goede websites met tips
|
Ik begon ook nieuwsgierig te zijn naar seks op mijn elfde. Niks geks aan.
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Op je vraag of vrij normaal is, zie onderstaande afbeelding.
Zelfbevrediging moet je zelf ontdekken, zolang je met je handen doet kan er weinig fout gaan. Voel zelf aan wat je fijn vind, je krijgt vanzelf meer ervaringen in. Het lijkt mij niet verstandig om nu al iets op dat gebied met iemand anders te bespreken. Probeer eerst jezelf te ontdekken, daarna pas iemand anders ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe heb je seks met een meid (ik ben ook een meid)
|
Citaat:
|
alle twee
|
Hoi Sam!
Veel bedrijven hebben tegenwoordig ook spreekuren voor jongeren meiden met vragen over o.a. seks of geslachtsdelen. Ik weet dat een vriendin van me destijds naar (als ik het me goed kan herinneren) Bergmanclinics is geweest met vragen. Daar hebben ze een spreekuur voor jonge meiden tussen de 12-20 jaar. Ik weet niet of ze moeilijk doen over als je 11 bent, maar dan zou je ze kunnen mailen of bellen daarover. Maar zoals eerder gezegd; uiteindelijk moet je het allemaal zelf ontdekken. Leeftijd zegt uiteindelijk niks, zolang jij zelf maar denk dat je er klaar voor bent! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |