![]() |
Heb jij vaak de griep?
Heb jij vaak de griep? En hoevaak dan?
|
Wat is vaak?
|
Oke heb jij afgelopen jaar de griep gehad? Ik heb vast wel eens griep gehad, maar kan me het niet herinneren terwijl iedereen om mij heen wel de griep krijgt. Ik vroeg me af of jullie ook regelmatig de griep hebben.
|
2 keer per dag.
|
Ik ben nu ziek :'( en kan het niet gebruiken zo voor de carnaval. :(
|
Ik word al jaren gevaccineerd en van daarvoor kan ik me herinneren dat ik het iig één keer gehad heb.
|
Sinds ik werk ben ik veel vaker ziek, daarvoor ook nooit. Afgelopen oktober tot december gesukkeld met de griep :(
|
Nope. Denk een keer in de zeven jaar ofzo griep. Ben wel regelmatig wat verkouden en niet optimaal maar eigenlijk nooit echt ziek.
|
Nee.
Ik kan me eigenlijk alleen herinneren dat ik vroeger wel eens met koorts ijlend op de bank heb liggen kwijlen. Een paar weken terug ben ik een paar dagen ziek thuis geweest, maar volgens mij was dat vooral een fikse verkoudheid. |
Bijna elkaar jaar en meestal tussen Januari en Maart
|
Ik kan me niet herinneren dat ik het gehad heb.
|
1 a 2 keer per jaar.
|
Net zo vaak als de rest; Geen flauw idee.
|
Citaat:
|
Ik ben al best lang niet zo ziek geweest dat ik nie naar school mocht eik... Goed bezig ikke :)
|
Veel mensen krijgen griep en denken dat het een lichte verkoudheid is, veel mensen worden verkouden en denken dat het een zware griep is. Het is echt heel lastig om te zeggen of je echt griep hebt. Lastig.
|
Even mijn historie bekeken :p volgens mij 2x in 2003 en een keer in 2012 :o
|
Zelfde als Mema. Als de griepgolven er aan komen blijft het voor mij beperkt tot wat keelpijn, gesnotter en soms een tikje verhoging.
|
Citaat:
|
Toen ik nog op de lagere school zat had ik in het tweede trimester bijna alles wat er te krijgen: griep, bronchitis, angina. Ze zagen er mij niet veel tussen Kerstmis en Pasen.
Maar sedert de puberteit is het veel verbeterd. Soms misschien drie of vier dagen moeten thuisblijven voor een griepje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Griep is kotsend boven de pot hangen toch, met koorts en bouillon drinken met beschuitjes enzo?
|
Geen idee omdat wat deadlock zegt.
|
ik krijg nog eens griep van die kuttopics van je
|
Citaat:
|
Citaat:
Tevens is het niet iets waar je het wel of niet mee eens kan zijn. |
Ik heb twee jaar een flinke griep gehad, inclusief spierpijn, koorts, diarree, verstopte neus, keelpijn en Allesch. Bijna twee weken ziek van geweest. Dit jaar heb ik to tnu toe alleen een paar keer verkoudheid gehad, waarvan één keer echt ziek thuis gebleven.
|
Enkele jaren terug. Nu af en toe een keer flink verkouden. Het helpt dat ik beter voor mezelf zorg. :p
|
Citaat:
Ik denk dat ik op jaarbasis gemiddeld (over de afgelopen 5 jaar bekeken) 2 tot 4 dagen 'ziek' ben, maar ik heb geen idee of dit dan een flinke verkoudheid is of griep. Ik blijf bij koorts of soortgelijke malaise iig een paar dagen thuis. |
Citaat:
|
Maar eigenlijk natuurlijk:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik associeer griep met spierpijn, koorts, niet uit bed kunnen overigens.
|
Citaat:
|
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst de griep had. Ik ben nu wel al een week of twee flink verkouden en dat is ook voor het eerst sinds jaren. Ik voel me wel eens vaker 'niet zo lekker', maar dat duurt dan nooit langer dan een dag of 2-3.
|
Psychische griep :O
|
Beloning voor de gouden tip hoe ik binnen nu en vanavond van mijn verkoudheid af kom. Ben er klaar mee.
|
Nooit, weet niet eens wat het is....:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is een tijd geweest dat ik zeker 5-6x per jaar de griep had/verkouden was maar nu ben ik zeker al 2 jaar niet echt ziek geweest.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |