![]() |
Vinden jullie die "stamppot"-reclame van de Lidl ook zo allejezus irritant?
:Mad::o
Hoe dat kind dat uitspreekt ook. "Sjtampotj". Kutkind. Sorry. |
Liefde voor jou abs :lief:
|
:lief:
Heb ik een medestander? :cool: |
Jazeker. Ik erger me ook aan de scheelheid van dat andere kind :o
|
Citaat:
En dan dat stomme "Dit is toch geen sjtampotj?" "Echwel". Ugh. |
Niet zo erg als die Sonja Bakker-reclames van de Lidl :o
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.crashdieetinfo.nl/wp-cont...l1-280x300.jpg http://reclamewereld.blog.nl/files/2...akker-2015.png :herp: |
Ja maar deze nog irritanter:
'Vijf uur smorgens en we zijn nog steeds op stap.. Terwijl ik ongesteld ben!!' :n |
Citaat:
|
Ik vind die van een zuivelding (Vifit?) nog veel irritanter. 'Ik ben vrouw, maar vooral lekker mezelf' :herp: :herp: :herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik spoel reclames meestal door, maar ik zie die vreselijke "ongesteld en uitgaan wtf?!" reclame wel eens als ik yt op mijn telefoon. Dan vraag ik me af of vrouwen echt niet naar buiten gaan omdat ze bang zijn om door te lekken enzo.
Het is natuurlijk wat anders als je kapot gaat van de pijn, maar daar hoor je ze nooit over in de reclames. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaan jullie nu de Lidl boycotten?
|
Off topic: Lidl's broodjesafdeling _O_
|
Nee want lidl brood
|
En ze hebben soms wel lekkere choco dingene nz
|
De appelsap van de lidl (die in de grote flessen) is wel lekker, net als de verse friet
|
Citaat:
|
Alle reclames van de Lidl zijn irritant. En ik denk dat dat geen kind is maar een stemacteur.
|
Citaat:
|
Een kersensaus ja, bij de Lidl gekocht.
|
Love de Lidl. Lekker goedkoop (y)
Sommige dingen zijn echt niet te kanen (bolognese chips bijvoorbeeld) en sommige dingen zijn echt superlekker. |
Mix voor macaroni van Lidl is ook verschrikkelijk, veel te zout. Maar vlees, groenten, brood, pasta (y)
|
Ik vind die stamppot combi's die ze noemen helemaal niet lekker lijken.
|
De Lidl hier heeft geen mooie groenten. Wel lekkere broodjes, prima vlees, sommige chips, toetjes, tapenade en smeersels, fijne wc reiniger.
|
Ik vind speciale vlees en kaas die ze met feestdagen of speciale Franse of Spaanse weken oid hebben, heel lekker. En een Lidl-guilty pleasure van me zijn de chili nacho's. Verder zijn groenten meestal wel prima, en pijnboompitjes en brood als er zo'n broodafdeling is.
|
Citaat:
|
Wat is dat? :p
-Kent u dat niet? |
Citaat:
|
Citaat:
De Lidls die ik ken hebben zonder uitzondering kwalitatief beter fruit dan de AH, Jumbo, COOP, Plus en Aldi. |
Same in Zwolle :o
|
Citaat:
|
geeeeeen idee.
|
De Lidl heeft ook heerlijke gevulde brie :o(y) Verder zijn de groenten/fruit bij de 'mijne' ook een stuk beter dan bij elke willekeurige andere supermarkt in de buurt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: