![]() |
Valetijnscadeau
Hoi ik ben 12 jaar op basisschool
Ben verliefd op een meisje maar weet niet wat ik moet ik wou haar wat met valetijn geven aleen weet niet wat |
en ik ben verlegen als de malle
|
Houdt het klein. Een kaart of roos is leuk, of chocolade. Het gaat vooral om het gebaar.
|
bedankt je hebt me op een idee gebracht ben zelf goed in koken etc maar ik kan ook chocolade maken op allerlei manieren
|
Idd simpel houden met chocola , roos of een kaartje! Heel lief van je trouwens
|
In plaats van haar dingen geven zou ik gewoon met 'r praten.
|
Citaat:
|
Wat verwacht je dan dat er gebeurt als ze je cadeautje heeft ontvangen?
|
Ik doe ook een roos :cool:🌹
|
Citaat:
|
As ik een cadeautje zou krijgen als eerste kennismaking?
Me afvragen waarom ze niet gewoon met me zijn komen praten en sceptisch zijn over hun interesse in mij. De afzender kent me immers niet, dus ik zou weinig reden zien voor echte interesse, en ook geen reden zien om zelf geïnteresseerd te zijn. Chocola kan ik zelf ook wel kopen. En mooie meisjes kun je ook per uur inhuren, heb je mij niet voor nodig. De transactie 'je bent een mooie onbekende wiens aandacht ik graag wil verkrijgen via dit cadeau' is voor mij dus best onaantrekkelijk. En gevoelens proberen te uiten via cadeautjes eigenlijk ook. Kom gewoon praten. Leer mensen een beetje kennen, dan merk je vanzelf of er meer in zit. Maar op m'n twaalfde (of veertiende) was ik wat minder kritisch en had ik 't misschien wel leuk gevonden. Het past bij de maatschappelijke voorschriften over romantische liefde. Die voorschriften zijn dom, maar op die leeftijd weet je dat nog niet. :p |
Wauw :D :(
|
In geval van TS denk ik overigens dat het meisje (misschien) met hem komt praten en dat hij dan alsnog over z'n verlegenheid heen moet komen.
Kan 'ie dat net zo goed nu al doen. |
ik ken haar al te goed ben in groep 3 4 en 5 speelde ik altijd met haar want ik werdt toen die tijd gepest maar nu durf ik haast niks tegen haar te zeggen en ik ga al bloosen
|
Citaat:
Chocola niet alles kun je in de winkel kopen bijvoorbeeld een groot stuk gegoten chocola met melk chocola en haar naam bijvoorbeeld met aardbei chocola is maar een voorbeeld |
Tuurlijk is zo'n cadeau leuk en speciaal, maar verwacht geen wonderen. Als jullie nu weinig praten dat zal dat niet door zo'n cadeautje ineens totaal anders zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het 'al' moet zijn
|
Citaat:
|
Wat goed dat jullie elkaar al kennen!
Dan is een cadeautje al wat minder raar. Maar hoe zou je willen dat ze reageert? |
Citaat:
|
Vandaag wad heel akward ik zat naast haar en we hadden allerlei vakken over valetijn spelling woordenschat rekenen Engels en tekenen allemaal over valetijn enmik moest
Naast haar Zittten ik werd een beetje heel erg rood |
Ga zaterdag ga taart bakken met haar naam er in geborduurd en een schuimpjes achting hart
|
Jij bent echt verliefd :p
|
Eeen beeeeetje verlieeeeeeeffdddd
Ik was een beeeeeeeeeetje verlieeefd :lief: |
En door haar ben ik ook weer mezelf beter weer op school haast alles b of. A vorig jaar Aleen maar d en ben weer sportief zoals vroeger niet de hele dag gamen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geloof erin:cool:👍
|
Citaat:
|
Tbc bedoel ik tnx
|
Ik stuur zaterdag wel het resultaat😊
|
Succes :cool:
|
Ze was ziek vandaag 😖
|
Oeii
|
zal ik haar morgen appen hoe het gaat
|
Doen (y)
|
Heb gedaan
|
Het is geen taart geworden maar foos celabrations en roos en ga gedicht met melk schrijven
|
Een gedicht met melk schrijven?
|
Als je er met een strijkijzer over gaat wordt het zichtbaar
|
Citaat:
|
Bij dat soort dingen mag je wel een handleiding er bij leveren, anders denkt ze misschien dat het een leeg blaadje is.
|
Het is geworden
Wanneer ik jou zie wordt ik blij Maar de tijd rijdt dan voorbij Als ik je aankijk ben ik in de hemel beland Maar langzamerhand realiseer ik me dit is dromenland Dat ik in de buurt ben van jou wat een geluk Ik pluk deze roos met plezier voor jou Het rijmen viel me tegen En om jou iets te geven maakt me toch verlegen Maar na lang te hebben gewacht Besef ik me je bent nog belangrijken dan 1 kilo smaragd Omdat je mijn lief ben heb ik ook een cadeau Maar nu al een Peugeot wordt mij teveel Ik geef deze roos niets voor niets Want jij verdient zo iets Je valentijn En doe zonder chocola want ik doe een roos met een envelop eraan resultaat straks |
Ik vind het nogal overdreven/ wanhopig overkomen en zou er zelf niet echt op zitten te wachten. Jij bent verliefd, ze is nog niet je lief. En als je normaal te verlegen bent en haar alleen oppervlakkig kent zijn alle liefdesverklaringen wel wat groot en onpersoonlijk.
Maar jij kent haar natuurlijk beter dan wij! Misschien vind ze het juist wel heel schattig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |