![]() |
intieme activiteit met zelfde geslacht
wie is er hetero, bi of gay?
Heb je al is met iemand van het zelfde geslacht seks gehad of gwn elkaar oraal gedaan of gwn samen masturberen of alleen nog maar helemaal alleen af gemasturbeerd (gwn wat je het meeste doet per week ofzo)? ik vroeg me het af of er veel zijn die iets hebben gehad met hetzelfde geslacht. |
Hoe moeten meiden hierop reageren? :p
|
Citaat:
|
Lol
|
Wat is 10 dan? :P
|
Ik snap je nogsteeds niet. Bedoel je het aantal sexuele dingen die je doet in n week?
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit seks gehad met een jongen, ik val op vrouwen en daar word ik ook heel geil van. Maar toch heb ik een aantal keer een vriend van me afgetrokken en dat vond ik stiekem wel spannend, we wilde allebei meer waar we durfden het niet denk ik. :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee als je clitoris/schaamlippen/penis likt is er geen penetratie maar wel seks.
|
Citaat:
|
Ah ok.Ik dacht al :p
|
Citaat:
Bij sex denk je aan vrijen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
lol, wat er hier besproken wordt gaat eigenlijk helemaal rond het onderwerp heen hahah. :p
|
Moet ik even een afsplitsing voor jullie maken waar je verder kunt praten over de definitie van seks?
Hier gaan we in elk geval weer ontopic. Ik heb minder seks met hetzelfde geslacht dan met het andere geslacht. Dat is omdat het zich zo aanbiedt. Mijn partner is op dit moment van het andere geslacht. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |