![]() |
Ineens negeren voel me er raar door.
*ik weet niet zeker of het topic op de goede plek staat.
hallo, ik heb aan het begin van het jaar een groot probleem gehad, en sinds die dag heb ik elke dag met een meisje gepraat, dit meisje heeft 2 jaar bij mij in de klas gezeten, en is ook het meisje wat ik 2 jaar leuk heb gevonden. Alleen nu reageert ze sinds vrijdag avond niet op whatsapp, ze leest wel alles, en daar blijft het bij. Nu heb ik aangegeven het oké te vinden maar ik snap niet waarom ze niet meer reageert. Nu ben ik alleen heet gestrest op school en zit ik niet lekker in mijn vel, ik reageerde vandaag heel vel tegen andere mensen en ik voel me er niet lekker bij. Hoe kan ik dit nou oplossen, ik zat zelf te denken om haar eens op school te benaderen. en toen bedacht ik me dat zei er zelf voor koos, dus dat is geen optie. verder iemand misschien een suggestie? :l |
Probeer het niet je dagelijkse dingen te laten beïnvloeden en laat haar het initiatief nemen. Loop niet achter haar aan als een hondje.
|
Citaat:
Nu is het wel over en waren we gewoon vrienden, enn tja. nu dit :( Hoe dan ook, ik moet nu dus even op school gaan praten met schoolmaatschapelijk werker :bloos: (n) (n) aangezien ik mijn problemen kwijt wil kunnen ;) Bedankt voor de tip. |
Gewoon even helemaal niks meer tegen haar zeggen. Als ze wilt komt ze vanzelf terug.
|
Citaat:
oke, ik stuurde gister appje en nou jah, ze leest het wel en daar blijft het bij,. ik heb haar vandaag nog wel even gezien, ben gewoon door gelopen, en eigenlijk gaat het wel goed op het moment, ik heb weer een leuk meisje gezien, en ach, ik accepteer het maar gewoon ;) :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |