![]() |
niet verder dan topless
hey
ik ben 14 en heb nu een tijdje een vriendje ik wil niet verder dan topless en daar steunt hij me ook in. maar we willen wel meer dan alleen zoenen. heeft iemand misschien tips met wat je allemaal kan doen met je broek nog aan? |
Whahaha, een typische puberr..
|
de meeste forums hier hebben alleen maar tips die voor mij nog te ver gaan, dus ik dacht waarom open ik er zelf geen, misschien dat er wat betere tips van komen :)
|
Zoenen, niet alleen tongzoenen, maar ook in je nek, op je buik, op je borsten: wat fijn is, verschilt per persoon. Zelfde verhaal voor strelen. Als je dat fijn vindt, kan hij ook een beetje in je borsten knijpen/kneden of erop zuigen. In plaats van zoenen kun je ook nog denken aan likken.
Daarnaast kun je nog denken aan het over je broek strelen (of wat steviger als je wil) van je kont en/of kruis. |
je zou elkaar bijvoorbeeld kunnen masseren, met je handen maar bijvoorbeeld ook met jullie naakte bovenlichamen tegen elkaar aan.
|
Als 14 jarige al topless voor je vriendje zo'n vriendin wil ik ook wel😜
|
Wrijven (Neuken met kleren aan) is ook lekker. Dus gwn met je kleren aan tegen elkaar wrijven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |