![]() |
Poetsdrang. Kennen jullie dat?
Alsof ik niks beters te doen heb.
|
Overal hondenhaar
Overal stof Overal vies Overal vieze ramen Aaaaaaaaaaaaah |
Kende ik het maar iets beter :o
|
Mag wel beetje van mij hebben!
|
nesteldrang heet dat, met je baby buik
|
Dan haat aan nesteldrang!
|
Vooral de plaat poetsen.
|
Ja daar heb ik serieus last van.
|
Nee
|
Nee
|
Daar heb ik nou nooit last van.
|
Alleen als ik ongesteld moet worden :o
|
Citaat:
|
Zelden.
|
Ja /nesterldrang
|
Ja ik leef graag in een schone omgeving dus zorg ook altijd dat mn kamer schoon is. Heb een huisstofmijtallergie dus ik ventileer sowieso elke dag en stofzuigen elke week.
|
Nee, nooit
|
Ik heb het ook bij andere mensen
|
Op mijn werk overigens wel. Als het niet schoon en opgeruimd is raak ik het overzicht kwijt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meer opruimdwang, maar ik vind poetsen best therapeutisch en fijn eigenlijk. Schoon in de omgeving is schoon in 't kopke. :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een keer per maand en dan zie je ook gelijk superveel resultaat
|
Nee, ik ken dat niet, maar mijn lief heeft dat wel. Lijkt me vreselijk. Aan de andere kant zou een klein beetje poetsdrang me niet misstaan.
|
Niet echt, maar ik heb wel altijd dat wanneer ik begin met schoonmaken ik niet kan stoppen. Hoe schoner één ding is, hoe viezer de rest lijkt dus dan moet ook meteen alles.
|
Ja, als ik eenmaal aan het poetsen ben, word ik ook heel fanatiek :y het is gewoon vaker zo dat ik mezelf niet aan het poetsen kan zetten en dan maar wacht tot ik er niet meer tegen kan. Zelfde geldt voor opruimen/organiseren trouwens.
Op mijn werk moet het wel opgeruimd en georganiseerd zijn, want anders word ik gek. Waarschijnlijk omdat ik op werk zelf ook georganiseerd moet zijn ofzo. |
Deadlock
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |