![]() |
Waarom speel(de) je de beanboozled-chalange?
Waarom? Is het dan omdat jezelf zo benieuwd bent hoe kots en hondenbrokken smaken of is het leedvermaak om naar anderen te kijken op het moment dat zij een hele vieze eten?
|
Nooit gedaan
|
Wat is dit?
|
what the actual duck?
|
Als ik hierop google, zie ik Enzo Knol. Dus het zal wel ontzettend kut zijn.
|
Kent niemand dat hier? :eek:
Ik heb zo'n doosje in het Sinterklaasspel gedaan bij ons, mijn zusje won hem maar ze heeft het volgens mij nog niet gespeeld :P En ja waarom doe je het.. omdat je hoopt dat de ander nog meer verneukt wordt dan jij denk ik ;) En een beetje living on the edge of zo :P |
leg het dan ook even uit verdikkeme
|
Je hebt een draaischijf en die valt op een kleurtje. Van elk kleurtje heb je 2 soorten gellybeans maar die zijn niet van elkaar te onderscheiden, één is heel lekker, ander heel vies. Bijvoorbeeld vanille en luiersmaak. Als hij op die kleur valt neem je allebei dat snoepje en je mag hem niet uitspugen :P
|
|
challenge
|
Onder mijn leerlingen is het alweer een beetje over geloof ik. Heb nooit echt begrepen waarom ze er in hemelsnaam aan beginnen.
|
Ik heb hier een doosje van thuis liggen. Ga ik nog een keer spelen met huisgenoten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
;d
Is t gebaseerd op dat horrypottersnoepje trouwens? |
Oh dat ken ik. Ik wist alleen niet dat het zo heet.
|
Ik wist niet dat het zo heet, maar mijn leerlingen hebben me er wel eens mee geconfronteerd en gelukkig had ik tot 3 X toe de lekkere versie :ghe:
|
gewoon voor de lol en had een goede
|
Een vriendin van me het da mee dr broer gedaan omdat ze 30 subs had op dr YTkanaal. Was wel leuke vid.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |