![]() |
wassen
Hoe vaak per week douchen jullie ik elke dag met douchecel
|
1,5 per dag. En bedoel je douchecel of gel?
|
Douchecel
|
Om de dag douche ik. Meestal met Andrelon ofzo, ligt eraan wat in het kastje staat.
|
Eeeeelke dag
|
1-2 keer per dag.
|
Zeker niet elke dag, maar douchen geeft bij mij ook snel huidirritatie. Als ik douchegel gebruik is het vaak van een duurder merk, als dit een milder product is en daardoor minder irritatie geeft. Meestal houd ik het puur bij water. Ik douche al niet heel warm, dus daar kan de huisirritatie niet door veroorzaakt worden. Als ik niet douche was ik me wel even snel aan de wastafel, mijn oksels soms twee keer per dag.
|
Zo ik heb je topic even naar een geschikter forum verplaatst.
Ik douche zo'n drie keer per week. Extra als ik gesport of vies werk gedaan heb. Mijn gezicht was Ik elke dag, mijn handen na elk toiletbezoek en steeds als ik van buiten kom en steeds als ik in de keuken aan de slag ga. |
👆🏻👆🏻👆🏻
|
Elke avond met shampoo en daar was ik mn hele lichaam mee. Ik maak geen onderscheid tussen shampoo en douchegel, als t maar lekker ruikt en me schoon maakt. :P
|
Ik douche om de dag en dat probeer ik zo te plannen dat dat al na het sporten is. Als dat niet lukt of het heel warm weer is of ik vies werk gedaan heb oid dan douche ik extra. Ik was me de andere dagen even aan de wastafel.
|
Ik douch elke dag met playboy
|
met kerst
|
Elke kerst?
|
:D
|
5 a 6 keer per week. Soms 's avonds soms 's ochtends.
|
Iedere dag 2x. 's ochtends douche ik, 's avonds in bad. :D
|
Elke dag sowieso, en na het sporten
|
Citaat:
|
om de dag
"Guhl Pluizig en Rebels haar" producten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23. |