![]() |
Eerste keer
Hey
Ik heb een vriendin die graag haar eerste keer met mij zou willen doen. (Ik ben ook nog maagd.) Wel wilt ze het in een kleedhokje van een zwembad doen.. Wat zijn jullie ervaringen met seks in een kleedhokje van een zwembad? Groeten, |
Waarom niet op een praktischere plek?
|
Kies een makkelijkere plek uit.
|
Een kleedhokje is krap, er lopen constant mensen langs en als een medewerker er lucht van krijgt dan wordt er waarschijnlijk wat van gezegd.
|
:D:D
|
Ja,dat vroeg ik me ook af..
Ik zal best iets anders voorstellen. Toch bedankt :) |
Kan best leuk zijn hoor :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou haar trouwens ook vragen om het ergens anders te doen. Misschien kunnen jullie een andere keer dan in een kleedhokje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor de eerste keer zou ik een rustige plek kiezen waar je niet gestoord wordt. Zo'n kleedhokje kan spannend zijn, maar de eerste keer op zich is al spannend genoeg. Doe het op een plek waar je je comfortabel voelt. Misschien lukt het allemaal niet gelijk, krijgen jullie het condoom niet om, of schieten jullie in de lach. Dat is helemaal niet erg, maar wel een stuk vervelender in een drukke openbare omgeving waar je stiekem seks wil hebben.
Wil je toch wat spannends doen in een kleedhokje, dan kan je je vriendin daar misschien beter vingeren als jullie dat al wel vaker hebben gedaan. Niet enorm praktisch of romantisch, maar misschien wel heel spannend! |
Bedankt voor de tips/uitleg :)
|
Citaat:
|
Het is nu al meer dan een week geleden gebeurt en toch redelijk goed afgelopen. De juiste positie vinden was moeilijk,maar uiteindelijk gevonden.
Het is dus mogelijk :) Nogmaals bedankt, |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |