![]() |
Saunameet
Aangezien iedereen hier nogal bezig is met 'blootjes' lijkt een saunameet me een gezellig voortvloeisel. Weg met de preutsheid, lekker puur-natuur!
En voor wie de smaak te pakken heeft kunnen we tijdens de zomer een gemoedelijke nudisten-campingvakantie organiseren. Gezellig klaverjassen op -plakbilvoorkomende met handdoek belegde- kampeerstoelen, vergezeld door citronella kaarsen en een soepel rood wijntje. Even het leven nemen zoals het is. Wie tekent!? |
yessss
|
Citaat:
|
:D
|
ik ging vroeger altijd naar een naturistencamping in frankrijk, dikke prima was dat altijd. Vroeger dacht ik altijd als ik later groot ben doe ik dit echt nooit. Maar ik zit er wel vaker ove na te denken nu want het was echt super duper chill.
|
:-)
|
Ja hoor, sauna, naaktstrand, naturistencamping, allemaal prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is ook nog eens zo.
|
Dit topic :D
|
Saunameet. Hell, yessss :lief:
|
Ja hoor (Y)
|
Ik verbrand levend in de zon, dus doe mij maar m'n kleren :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben present.
|
Moet nu weer denken aan die wanstaltige vertoning van Lauren Verster die bijna psychotisch werd toen ze naaktrecreatie ging ervaren en er een programma over ging maken. :facepalm:
|
Ik vind haar houding/reactie in haar eigen shows wel vaker oordelend en walgelijk. Ga dan lekker wat anders doen, met je lelijke kutvlecht die uit de mode is.
|
Ik vind het vooral fascinerend dat deze 'journalist' in haar reportages waarbij er helemaal niemand geïnteresseerd is in haar gevoel, mening, of gepiep, het toch altijd weer presteert om het over haarzelf te laten gaan. Dat ligt bij de bovengenoemde serie natuurlijk naders, daar draait het juist om haar ego.
En trouwens, sowieso, vrouwen met een mening. :rolleyes: Voor mij is deze vrouw, ondanks dat ze met het geluid uit best te pruimen is, al een tijdje in het kaartenbakje Halina / Carice-"kijk-ons-eens-even-antiglamour-zijn" verdwenen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar niet zo'n losse als Lauren :o |
Foto. :o
Maar eigenlijk stoort het mij meer dat haar haar ALTIJD hetzelfde is. |
Citaat:
|
Er wordt graag overdreven gereageerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Halina veruit de ergste van die drie. Carice heeft nl. nog wel echt acteertalent én ze kan zowaar weleens grappig uit de hoek komen. Lauren vind ik vooral gewoon niet zo boeiend, maar ze vindt zichzelf godzijdank ook niet zoooo boeiend als Halina en Carice zichzelf vinden.
|
De Linda-app? :D
Ik vind het vriendenclubje van ze wel irritant. Alsof het een eliteclubje is. :rolleyes: |
Nouuuu nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb de app gedownload. Morgen ofzo ff kijken.
Citaat:
|
Citaat:
Bij Manuel Broekman ook al. |
Citaat:
|
Alleen als ik Tigerly mag knuffelen!
|
Jongens ik ga niet meteen op de eerste date uit de kleren... En dan kunnen jullie mijn pielemuis zien. IK KEN JULLIE NIET.... WHAAAAAAAAA!!! *rent, nou ja... Waggelt, bang weg*
|
Je hebt die toch niet? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar even spijkers met koppen slaan. Waar en wanneer?
|
Wel weer genoeg sauna's gezien voor de rest van mijn leven.
|
Was het zo erg? :D
|
Alsof je het na één sauna niet gezien hebt.
|
Ja, ik denk dat ik dan toch te open-minded ben, of zo. Maar na een keer of tien had ik zoiets van: "sorry jongens, ik snap het echt niet."
|
Been there, done that. En ik vond het wel een succes.
|
Ik hou van sauna's. _o_
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59. |