![]() |
Thuiskomen na uitgaan
Hey!
Ik studeer sinds dit schooljaar, en doe dat in Leeuwarden. Nu wil ik graag een keer uitgaan in Leeuwarden, maar ik woon er 50 kilometer vandaan. Hoe kan ik wel uitgaan in Leeuwarden zonder rekening te hoeven houden met de laatste trein van half 1 en slapen bij iemand? Ik zit met dit probleem tot volgend schooljaar, want dan ga ik op kamers. :D Bij voorbaat dank! |
Je wil niet de laatste trein nemen en ook niet slapen bij iemand? Dan zoek je de uitgaansgelegenheden die het langste open zijn en wacht je op de eerste trein 's ochtends. Of je neemt een taxi naar huis. Of je regelt een auto of iemand met een auto uit de buurt waar je woont.
|
De laatste trein gaat om 00:25, en dat is voor mij vroeg. De eerste trein gaat volgens mij om 07:21 pas, dus dat gaat hem ook niet worden.
En slapen bij iemand anders, tja... dan ben je weer zo afhankelijk van iemand. En taxi is erg duur. Ik weet dat ik een onmogelijke vraag stel, maar niet geschoten is altijd mis. :D |
Op de auto-opties heb je nog niet gereageerd :p
|
Slaapzak meenemen en bankje in park zoeken.
|
Chickies/matties fixen in Leeuwarden waar je eens in de zoveel tijd na het uitgaan (met hun) kan slapen.
|
Enige mogelijkheid is denk ik inderdaad slapen.
Bedankt voor de reacties! |
Of een jaar wachten ;)
|
Ga fietsen :p
|
Citaat:
|
De eerste trein waar jij het over hebt gaat volgens mij om 7:20 en niet om 7:21, want dat moet wel de Intercity (maar stopt tot Zwolle overal) naar Rotterdam zijn.
|
En inderdaad, doordeweek om 5:03 ofzo.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |