![]() |
Kortlopende stageplek vinden hulp.
Hoop dat dit de goede plek is,
Wel, ik moet voor school een of twee weken ergens stage lopen, maar het is erg moeilijk om iets te kunnen vinden:s in het noorden hier. Ik ben vooral geïnterreseerd in stages van Dierverzorging en eventueel Grafische Media en iets met fotografie. Ik ben op het moment 17 jaar en woon tegen de Grens van Friesland aan, in Groningen. Het grootste probleem is dat de stages langer dan 3 maanden moet duren bij vele bedrijven en dat ik vaak ook al 18 moet zijn. Hebben jullie eventueel adresjes en plekken waar ik het kan proberen? Alvast bedankt Aimée7 |
Als ik jou was zou ik een kleinere organisatie organisatie zoeken, of je eisen bijstellen. Een weekje meedraaien in het bejaardenhuis kan al snel, koffie serveren en eten rondbrengen kan namelijk iedereen.
|
Maar dat is zorg en ik heb daar totaal geen interesse in.
|
Citaat:
|
Heb je het al bij de kinderboerderij geprobeerd?
|
Dierenasiels en dierenpensions in de omgeving al geprobeerd?
|
Citaat:
En ja, ik heb al rondgekeken, maar er is niet echt aanbod hier |
Citaat:
Als je niet langer wil gaan reizen, houdt het dan denk ik op. |
Ik zou niet gaan googelen naar stageplaatsen, want dan vind je alleen officiële stages die inderdaad langer lopen. Maar eerder zelf opbellen en zeggen "hoi mag ik een weekje meekijken voor school". Misschien bij een dierenarts of een bruiloftsfotograaf?
|
Ik zou inderdaad ook gewoon opbellen en vragen of je een weekje mee mag lopen. Ik kan me niet voorstellen dat er geen enkele plek is die dat niet leuk lijkt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |