![]() |
Bios vragen
ik heb een oogje op een meisje uit m'n klas we zijn allebei 12. Aleen ik weet niet hoe ik haar voor bios moet vragen. En weet geen film iemand hulp te bieden
|
Ga in de pauze eens met haar praten. Als je dat een paar keer gedaan hebt kun je haar vragen of ze naar de bios wil en laat je haar de film uitkiezen.
|
Citaat:
ben bang voor akward reactie als je snapt was ik bedoel |
Gewoon eerst een keer met haar kletsen. Dan kan je al voorzichtig laten merken dat je wel van films houdt/ naar de bioscoop wil.
|
Citaat:
|
"hallo, heb je zin im samen naar de bios te gaan? Film X of Y draait en het lijkt me leuk om die samen te zien."
|
Citaat:
of ben ik nou onzeker |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je ze al een beetje kent, weet je misschien al hoe ze denkt/ reageert op bepaalde dingen? Ik ben al 2 keer met een meisje naar de bios geweest, en ik heb het gewoon letterlijk gevraagd hoor, Hey, (naam), ik heb die dag een dagje vrij, en ik zou graag naar de bios gaan, ga je graag mee? En ze deed helemaal niet raar ok awkward, dus probeer gewoon eens, dat is geen moeilijke vraag die bij iemand awkward klinkt, jet antwoord zegt trouwens ook veel over haar gevoelens! Suc6!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |