![]() |
Hoe spannender
Help! Ik ben ten einde raad. Ik probeer mijzelf te bevredigen maar het word zo snel saai. Hoe maak ik dit spannender?
Ik ben btw 12 en een meisje |
Denk aan iets geils
|
Misschien kan je vertellen wat je nu al doet. Sommige meiden denken dat masturberen niets anders is dan een vinger in je vagina stoppen, en in die gevallen is het vrij logisch dat het snel gaat vervelen ;)
|
Ik stop er als het ware veel in. Pot loden, oude barbies enzovoort
|
Citaat:
|
Ik heb nu veel geprobeerd maar niks helpt wat moet ik doen
|
Ik ben geen expert maar wat ik wel weet is dat als je je zodanig focust op je doel, nl. je orgasme, dat het lastiger wordt voor je om het te bereiken. Noem het een soort mentale blokkade. Probeer te ontspannen en meer van het moment te genieten.
|
Ik ben dan ook wel geen vrouw, maar weet wel, dat je geen potloden en zeker geen oude barbie poppen in je vagina moet stoppen.
Als je er dan toch perse iets in wilt, neem dan iets wat ervoor gemaakt is, een dildo of vibrator, al kan het lastig zijn op jouw leeftijd daar aan te komen... |
Waarom wil je zo graag masturberen als je het saai vindt? Je mag het ook gewoon saai vinden en er verder niks mee doen he ;) het is geen verplichting.
|
Citaat:
|
Ze is niet eerlijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |