![]() |
Hoi Eline! #1848
Natuurlijk ben ik er nog ;)
|
Hoe is 't hier dan?
|
Oh, een eigen hoi-topic :lief:
|
Ik ga zo maar slapen denk ik :bloos:
|
Hoi Eline, hoi allemaal!
|
Ik heb net voor het eerst in lange tijd mijn nagels weer eens gelakt. Ik blijf maar naar mijn handen kijken :ghe:
Citaat:
|
Citaat:
|
:bloos:
|
Ik ben al de hele dag moe en misselijk en pijn maar ik houd wel van mijn collega's die vorige week thee voor me haalden en me van eten voorzien toen mijn eigen kiwi's nog niet rijp bleken en nu van maagbeschermers tegen de misselijkheid zodat ik wel pijnstillers durfde te nemen :lief:
|
with so much drama in the LBC it's kinda hard being Snoop D- O -DOUBLE-G
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer chillen in een lowrider |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wil je ook even bij mij langsrijden? :o
|
Citaat:
|
pfff zoveel eisen......
maar is goed.. |
fuck man zit mezelf echt op te vreten op deze vrijdagavond :')
kon beter al lang liggen slapen |
Waarom op te vreten?
|
What's up?
|
Je moet ook geen natuurkunde doen op vrijdagavond :p
|
hele fucking avond voor mn pc beetje muziek luisteren en op omegle nutteloze gesprekken voeren :')
wat doen jullie dan? |
Omegle lol :d
|
Op forummeets samen op Omegle gaan, ik weet het nog goed :d
|
lol
ik ging keertje samen met een meisje op omegle toen dachten mensen dat we een stel waren en zij was toentertijd ook op mij maar we waren geen stelletje nu huilen om memories :') |
Jeetje Durian, niet zo dramatisch steeds over meisjes ;x
|
haal mn naam weg lol
|
Ik was bij de opening van een hele vette expo https://www.hackinghabitat.com/nl/over-hacking-habitat/ en ging toen nog bier drinken met vrienden, maar die gingen allemaal weer richting Amsterdam en ik had nog geen zin om naar huis te gaan, maar er was niemand in de stad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik woon 18 minuten met de trein van Utrecht voel een meeting aankomen :bloos: |
Hoi
|
Citaat:
|
|
Ik ben lekker rozig van de wijn :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hihi
|
hey Caro, waarom verwijder je nou je post
|
Darum. Weltruste!
|
truste
|
Hoihoi!
|
Goedemorgen.
|
Vandaag van 9 - 18 training. Volgende week zondag van 8:00 - 19:30 training. Leuk al die nieuwe baantjes. Maar ben mooi wel voor alles aangenomen dus in april zeg ik op bij mise en place waar ik elke week moet opbellen om om werk te bedelen.
|
Even doorzetten die paar dagen, en straks fijn genieten van extra money (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn pa is hier voor alle klusjes die mijn vriend al weken uitstelt (en die ik zelf niet kan/ durf of die niet alleen kunnen) (y) |
Money over bitches
|
Citaat:
|
Dilemma's. Ik heb al de hele week zin in patat, maar ik heb net ook hele lekkere roerbak-dingen gekocht :ghe:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |