![]() |
VINDEN JULLIE HET JAMMER DAT V&D FAILLIET IS?
En je mag ook zeggen waarom.
|
Ze hadden soms wel leuke merken (niet in mijn woonplaats over het algemeen), dus wat dat betreft wel jammer dat ik er niet meer even doorheen kan lopen. Maar het is ook weer niet dat ik er elke week wat kocht ofzo :p
|
Ja, omdat veel mensen nu hun baan kwijt zijn. Daarnaast kocht ik er een groot deel van mijn kleding en ging ik er ook weleens eten.
|
Ik ging er altijd even langs als ik met m'n zus ging shoppen. Ze hadden soms van die leuke uitverkoop rekjes met kleding, mijn kans om kleding te scoren die ik normaal nooit zou kopen, qua prijs :p
Verder hadden ze soms van die geweldige acties met dvd's en boeken :lief: |
Natuurlijk jammer dat mensen hun baan kwijt zijn. Maar ik kwam er al jaren niet meer, dus ik ga de V&D niet missen.
Mwah dus. |
Sneu voor de werknemers, maar nee, verder zal ik de V&D niet missen. De tent is niet voor niets failliet.
LaPlace vind ik daarentegen wel een aardige formule en volgens mij liep dat ook prima, dus hopelijk zien we die nog terug. Verder sluit ik me aan bij deze column: http://www.metronieuws.nl/columns/20...loze-koopgoten |
Ja, ik kocht er regelmatig wat.
|
Ik vind het op het moment vervelender dat het met Perry Sport niet goed gaat. Een goede vriend van me is zijn baan kwijt en komt daardoor met zijn opleiding in de problemen, en daar kocht ik ook wel met enige regelmaat spullen.
|
Nee, dat vind ik uiteraard niet jammer.
|
Citaat:
|
Ja, want ik kocht er regelmatig kleding als en seizoensuitverkoop was en kwam er ook graag voor hobby- en kantoorartikelen. En mijn huisgenootje is met heel veel anderen nu haar baan kwijt, dus dat is ook wel een beetje spijtig.
|
Perry vind ik wel jammer ja, was een handige winkel. V&D kocht ik ook al sinds de derde klas van de middelbare niks meer geloof ik, la place kwam ik nog wel af en toe maar vind ik eigenlijk veel te duur voor wat je krijgt..
|
Dat wat failliet is?
|
Citaat:
|
Zeg maar de Nederlandse Kaufhof.
|
Citaat:
|
Fizzle heeft toch jaren in Nederland gewoond, dan kan je toch niet echt om het bestaan van de V&D heen? :P
|
Citaat:
|
Ik liet een grapje :bloos:
|
Ik dacht al dat je ons zat fucken Fraulein Fizzle!:(
|
Duur, onvriendelijk personeel en onduidelijk wanneer het open was. Weg ermee.
|
We hebben het niet over jouw hoerentent deadlock
|
:D:D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ging er eten en kocht soms iets.
Het is gewoon fijn om zoveel dingen onder een dak te hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me wel af waarom iets als de fucking MS Mode nog niet failliet is. Maarja dat krijg je met al die grote concerns die meerdere ketens bezitten die elkaar uit de schulden houden of juist meeslepen in de ondergang.
|
Citaat:
Het jammere is dat het eerder de nog grotere internetwinkels zijn die de warenhuizen wegconcurreren, ipv de kleine boutiekjes. |
Ja, want ik kocht er ondergoed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
MS is grotematenkleding voor dames van middelbare leeftijd. Al moet ik zeggen dat ik er ook wel eens wat heb gekocht. :o
edit: kak, elin3 was me voor. |
Ik vind winkels zoals Miss Etam altijd net een beetje niks, maar misschien ben ik er ook wel gewoon te jong voor :o
|
Citaat:
|
:D:D
|
Citaat:
|
Ik kocht vooral altijd bh's, leggings/panty's bij V&D en veel kleding/overhemden voor mijn vriend.
|
Ik alleen heel soms maar het waren allemaal 80+ euro dusss.ja
|
Ja, want kocht daar het grootste gedeelte van mijn garderobe: jassen, broeken, truitjes in de uitverkoop, bh's en ook boeken en het eten. La place was een vaste lunchplek na het shoppen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Af en toe hangt er ineens wat redelijk hips tussen. M'n legergroene bikerjack dat ik er jaren terug heb gekocht pleurt inmiddels uit elkaar van het vele dragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ja, V&D: Ik kocht er wel eens wat als ze sale hadden, maar over het algemeen vond ik het oubollig en te duur. Ze gingen echt niet met hun tijd mee. De HEMA doet dat bijv. een stuk beter. Die spelen in op wat hip is en wisselen van assortiment, waardoor ik daar veel grager naar binnen loop.
|
Citaat:
De stad is behoorlijk leeg aan het lopen qua winkels. Er zijn niet veel leuke winkels meer over. En ik heb een hekel aan uren door winkelstraten lopen En niks vvinden. Gelukkig is er een nog een warenhuis over met hippe kleding. Wel een beetje prijzig :( al koop ik de laatste jaren de meeste dingen bin primark |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17. |